Nieuwe followerđ
Dan kan je mijn account nu ook wel raden
Oud model, tot aan de playboy aan toe.
Haar werkelijke naam, geen idee.
Enorme collectie heeft deze humoristische dame.
De mijne nog.maar eens
https://www.instagram.com/hands_on34/
Geen idee of deze er al tussen staat, maar deze kwam ik recent tegen. Best leuk vanuit technisch oogpunt;
Allemaal iconische horloges, maar veel niet mijn smaak en vaak te groot voor haar pols in mijn optiek.
Kan iemand me aub helpen?
Ik zie op instagram geen nieuwe fotoâs meer. Eender welke hashtag, ze laten alleen âpopulaire berichtenâ zien. En dan nog maar voor 9x3 rijen +1
Ik zou heel graag deze #ulyssenardin willen bekijken maar zoals gezegd, ik zie maar enkele van 236.234 berichten (fotoâs) , hoe kan ik dat terug zetten zodat ik ze allemaal kan zien zoals vroeger?
Volgens mij is dat jammer maar helaas. Het heeft de heren programmeurs behaagd dat eruit te slopen. Behoorlijk irritant inderdaad. Maar helaas een beetje een algemene trend, fuctionaliteit sloop je er gewoon uit; hoef je het ook niet te onderhouden
Dat kan dus niet meer inderdaad. Heel irritant.
Heb instagram al een tijdje geleden opgegeven. Post nog af en toe een snel kiekje maar dat is het dan ook welâŚ
Same here! Ik volg een heleboel mensen, maar ik krijg maar van een handjevol mensen fotoâs te zien. Waarschijnlijk hebben ze in de back end weer lopen knutselen waardoor Instagram nu zo werkt.
Voorbeeld: BowlofSalmon is inmiddels erg bekend, maar zijn feed krijg ik niet meer te zien. Pas als ik hem op zoek dan krijg ik alles te zien en zie dat hij nog regelmatig nieuwe content post, die ik nu dus mis.
De app van Instagram gebruiken.
Wat bedoel je met die 9x3 +1???
je kunt accounts ook opslaan in favoriete, dan zie je die posts in ieder geval
Als ik â#ulyssenardinâ invul in het zoekveld op mân telefoon kom ik gewoon in de 236k berichten en kan ik eindeloos door scrollen (ik scrol naar beneden, maar moet dan wel een seconde ofzo wachten om vervolgens weer door te scrollenâŚ.)
Op mân iPad werk het dan weer nietâŚ?
Heb je updates misschien uit staan op je telefoon? dan heb je wellicht nog een oude versie van de app
Allen dank voor de reacties. Ik gebruik Instagram eigenlijk alleen in mijn browser op mijn laptop. Dat kleine GSM scherm is niet fijn voor mij om mooie horloge fotoâs te bekijken.
Maar daar zou het dan nog moeten werkenâŚnogmaals dank!
Eindelijk weer een horloge insta aangemaakt: Mipnick2.
Edit: ik volg terug hoor, ik heb echter een oud spam account van me gebruikt.
Ik volg niemand maar heb wel heel veel volgers wereldwijd .