Wie volgen we op Instagram m.b.t. horloges?

masterofvintage zeker volgenšŸ˜Ž

2 likes

Muchos Gracias!

1 like

Thx! :grin:

Kan dit alleen maar beamen :blush:

Ik volg je

1 like

Was al een tijdje aan het denken om m’n Instagram naam te veranderen naar iets meer ā€˜horloge gerelateerd’. ChatGPT’s hulp ingeschakeld en kwam toch mooie resultaten uit :grin:

• AntwerpWatchAddict - - > heeft momenteel m’n voorkeur.
  • WatchPassionAntwerp
  • TimepieceTales - - > mooie maar is al in gebruik.
  • AntwerpTimeTales
  • BelgianTimekeepers
  • WatchStoryAntwerp

Nog eens laten bezinken :laughing:

2 likes

Nog geen keuze gemaakt zag ik. :sweat_smile:

Insta is wel behoorlijk kapot volgens mij.
In het begin had ik veel likes en response op m’n posts, maar dat is sinds een paar maanden gestopt.

Erg motiverend is het niet meer.

1 like

Absoluut, heb echt veel minder engagement de laatste paar weken. Soms begint een wat oudere post van 2 weken geleden ineens te lopen, ook zo vreemd.

1 like

Hier ook van 600 a 700 naar max een keer 200 a 250… geen idee waar het aan ligt.

1 like

Nog niet. Ik denk na de zomer we er nog eens over bezinnen :grin:

1 like

Zag laatst iets voorbij komen. Dat je nu op basis van views, beter zichtbaar zou zijn. Ipv dmv algoritme geloof ik

1 like

Ja ik las het ook. Alleen schept voor mij weinig duidelijkheid. :rofl:

Jah nogal vaag criteria :sweat_smile:

Volg je, leuke pics zo ver :grin:

Mochten mensen hier het leuk vinden ons ook te volgen, erg fijn :innocent:

3 likes

Bij deze volg ik je. (Terug volgen mag)

2 likes

Ik zie hier dit topic voorbij komen en dan kan ik het niet laten om mijn pagina ook onder de aandacht te brengen. :slight_smile:

Sinds eind juli, post ik mijn ervaringen en gefrot over de uurwerkherstel hobby waar ik sinds februari actief mee bezig ben. Het staat nog redelijk in de kinderschoenen maar het begint toch wel ergens op te lijken. De 23e start ik met een opleiding horlogemaken en mogelijk post ik hier ook wel het e.e.a. over. We gaan zien hoe het loopt… :thinking:

5 likes

Toffe collectie, I :heart: vintage: +1 volger

1 like

Ik volg jou ook :smiley: en dankjewel!

1 like

Mooi werk! Ik volg je

1 like