Snap er geen snars van. Wat een verkrachting van schitterende horloges. Deze Seamaster zag ik hier laatst op het forum ook voorbij komen met zijn gek mutsje als secondewijzer.
Zelf noemt hij het “ horological reverent vandalism”. Ik vind het erg verfrissend, origineel en met veel humor uitgevoerd (iets dat je nauwelijks ziet in de horlogewereld). De mods die hij uitvoert zijn ook allemaal weer terug te draaien. (Niet alles zijn mods overigens, er zitten ook veel knip-plaksels tussen).
Ben van plan regelmatig foto’s te posten en mijn foto skills naar een hoger niveau te tillen. Al doende leert men hoop ik!
Als je me wilt volgen zou ik dat leuk vinden!
Kweenie of die hier al eens is langs gekomen maar ik volg sinds een tijdje dit account; Horomariobro.
Supertoffe close-ups en macro-shots, soms met verrassende details die ineens aan het licht komen.
Mijn eigen account heeft een tijdje stil gestaan. Paar maanden enorm druk gehad, maar daar komt weer verandering in!!
Ben intussen een dag of 6 bezig en ik begin er steeds meer lol in te krijgen! Sowieso dwingt dit me ertoe om steeds betere foto’s te maken. Goed is niet goed genoeg!
Er zijn er best wel een paar hier op HF die een goed voorbeeld geven, echt toffe pagina’s.
Als je me zou willen volgen zou ik dat heel cool vinden!