Wie, wat en waar op de Rikketik>>>>>

A.s. zondag is het weer zover, ik ga nu voor de 2e keer.

Mijn vrouw gaat ook mee. Jaaaaa!

Ik vroeg me af of er ervaren Rikketikgangers zijn die kunnen adviseren waar de “Goeien” staan, en waar ze ongeveer staan, of namen kunnen noemen.
Misschien zelfs ook een advies waar je absoluut weg moet blijven.

Alle tips welkom!

Ik zal deze keer ook weer op de Rikketik staan met een tafel. Iedereen die de Deep Blue horloges in het echt wilt zien, van harte welkom! Ik zal diverse modellen meenemen. Voor Forumleden is er dan een extra korting van toepassing.

Ik sta in de kleine hal, achter bij de koffiecorner naar binnen en dan op een hoek van een rij.

Moet lukken…

Verder zou ik gewoon rondneuzen. Rob van Monsterwatches zal er wel zijn en de moeite waard. Vorige keer ook erg leuk dat Stevo er was en Olaf van Dstraps.

Kan zondags helaas niet. Ruud van Clockwise heeft vaak ook mooie spullen staan.

Overigens is het niet perse zo dat iedereen altijd dezelfde/vaste kraam(nummer/locatie) heeft. Dat maakt zoeken soms wat lastig.

Misschien een lijstje maken van plaatsen waar iedereen staat? Ik zou nl ook wel een keer bij Dstraps willen kijken!

Al vaker heb ik hier aangegeven dat het misschien een idee is (voor de deelnemers) om de organisatie te vragen om een ‘horlogeforum-avenue/plein’ te maken waar al -ons bekende- medeforummers met hun business staan. Scheelt een hoop geslenter langs eindeloze rijen roestige klepels…

Menno

EDIT: volgens de gegevens op de site van Rob staat hij in rij C vlak bij de ingang.

M.

Helaas ben ik er niet bij!? (DStrap)
had wel graag gegaan, maar ik ben er de eerst volgende keer weer wel!

Ik sta weer met mijn vader in grote hal F10 , al aantal forummers gezien op voorgaande beurzen,altijd leuk.

Kom ik zeker bij je langs. Heb onlangs bijna een Deep Blue ProAqua 1500 gekocht, maar de verkoper wilde niet niet naar Europa verzenden. Ben benieuwd hoe ze er “Live” uitzien. Is je kraam makkelijk te herkennen?

hhe Schreef:

Ik zal deze keer ook weer op de Rikketik staan met
een tafel. Iedereen die de Deep Blue horloges in
het echt wilt zien, van harte welkom! Ik zal
diverse modellen meenemen. Voor Forumleden is er
dan een extra korting van toepassing.

Ik sta in de kleine hal, achter bij de
koffiecorner naar binnen en dan op een hoek van
een rij.

Moet lukken…

Verder zou ik gewoon rondneuzen. Rob van
Monsterwatches zal er wel zijn en de moeite waard.
Vorige keer ook erg leuk dat Stevo er was en Olaf
van Dstraps.

Ik sla dit keer over.

Ook in ben van de partij komende zondag. Ik weet wel dat ik als eerste ga zoeken waar forumlid Hub Hannemann staat, om deze klok bij hem op te halen http://www.horlogeforum.nl/read.php?15,1108632,1108632#msg-1108632

Verder heb ik het vrij druk met afspraken die ik heb gemaakt met forumleden en niet forumleden. Ben er denk ik wel van 9 tot 4 of iets in die richting… :slight_smile:

Altijd leuk, slenteren langs de bakken met oude klokkenmeuk, roestige radaren, geitenwollensokken en de meest afzichtelijke klokken(waarvan de lelijkste altijd een briefje met ‘verkocht’ hebben) op zoek naar horloges die het waard om opgeknapt te worden.

Zullen we BTW nog wat afspreken bij de koffietafel, rond 12 uur een forumleden meeting bij de koffietafel?

Ik ben zelf aanwezig en sta naast Henrik samen met Jeroen aan een tafel. Nummer moet ik nog even opvragen :slight_smile:

Wanneer gaan ze dat eens regelen als ik eens geen examens heb…? :smiley:

gr. Glenn

Glenn Schreef:

Wanneer gaan ze dat eens regelen als ik eens geen
examens heb…? :smiley:

gr. Glenn

Examens op zondag?

Voor examens moet gestudeerd worden hoor… :wink:

edit: maandag er op heb ik examen.

gr. Glenn

Glenn Schreef:

Voor examens moet gestudeerd worden hoor… :wink:

edit: maandag er op heb ik examen.

gr. Glenn

Nu uitloggen hier en aan de studie!
Kun je zondag een paar uurtjes naar Houten;)

louis Schreef:

Glenn Schreef:


Voor examens moet gestudeerd worden hoor… :wink:

edit: maandag er op heb ik examen.

gr. Glenn

Nu uitloggen hier en aan de studie!
Kun je zondag een paar uurtjes naar Houten;)

ja heh, die tot t laatste moment uitstellende studenten :+

Glenn Schreef:

Voor examens moet gestudeerd worden hoor… :wink:

edit: maandag er op heb ik examen.

gr. Glenn

als je nu nog daarvoor moet leren dan heb je volgens mij iets verkeerd gedaan…daarnaast: de hele dag leren heeft ook geen nut, een uurtje of 1,5 max en daarna neem je al niks meer op…en dan kan je weer vele uren vrije tijd genieten :smiley:
dus je kan gewoon naar rikketik en óf voor óf na de tijd aan de studie.
en ja, ben oud docent en heb me in 't verleden behoorlijk verdiept in de psychologie van een leerling, leerprocessen enz. :smiley: moet je eens doen, erg leuk…niet alles klopt helemaal maar er zitten wel erg interessante dingen tussen.

mcfr Schreef:

Ik ben zelf aanwezig en sta naast Henrik samen met
Jeroen aan een tafel. Nummer moet ik nog even
opvragen :slight_smile:

H12 H13 :slight_smile:

jeroen Schreef:

mcfr Schreef:


Ik ben zelf aanwezig en sta naast Henrik samen
met
Jeroen aan een tafel. Nummer moet ik nog even
opvragen :slight_smile:

H12 H13 :slight_smile:

Nummer is toch niet nodig? Henrik is 2.12m, die zie je overal bovenuit steken! :smiley:

Ik sla over dit keer by the way…

Thehaguedragon Schreef:

jeroen Schreef:


mcfr Schreef:



Ik ben zelf aanwezig en sta naast Henrik
samen
met

Jeroen aan een tafel. Nummer moet ik nog even
opvragen :slight_smile:

H12 H13 :slight_smile:

Nummer is toch niet nodig? Henrik is 2.12m, die
zie je overal bovenuit steken! :smiley:

Ik sla over dit keer by the way…

en ik 2.12 meter breed :wink: dus het duo is niet te missen o en tattoo bob is er ook bij…

jeroen Schreef:

en ik 2.12 meter breed :wink: dus het duo is niet te
missen o en tattoo bob is er ook bij…

En die kale glanskop van mij mis je ook niet, mocht je over de tattoos heen kijken :slight_smile: