Wie weet een adresje

Hallo
ik ben van plan om een seiko sbbn007 aan te schaffen(volgens mij is hier nog geen bijnaam voor). Wie heeft er wat tips waar ik deze het best kan bestellen ? Alvast bedankt.

Voor Seiko denk ik dat je het best ff Robbie409 kan mailen, hij heeft (of kan aan) bijna alles van Seiko komen.

Heb er ook 2 keer wat gehaald, zeer tevreden. :slight_smile: (en meer met mij denk ik)

Jaap-Wim Schreef:

Voor Seiko denk ik dat je het best ff Robbie409
kan mailen, hij heeft (of kan aan) bijna alles van
Seiko komen.

Heb er ook 2 keer wat gehaald, zeer tevreden. (en
meer met mij denk ik)

Yes indeed. Hij is de Seiko-man, perfecte service en goedkoop. (ook 2 seiko’s bij hem gekocht)

Juwelier Helldorfer - Presikhaaf Arnhem

weet je zeker dat ie daar ligt ? Zou je eens willen kijken wat ie er voor vraagt als dat niet teveel moeite is ?

Bijnaam (die is er al een tijdje): " Tuna-Can " of vrij vertaald “Blikje Tonijn” . Dit door de stalen buitenring en draairing, wat op de bovenkant van een blikje lijkt (:smiley:
De zilverkleuring binnenring word ook nogal eens vervangen door een zwarte van een normale SKX 007 http://www.makedostudio.com/watches/seiko-divers/gallery/album25?page=1 pagina 2

Dit is eigenlijk de enigste Seiko die deze naam mag dragen, maar de andere “Shrouded Divers” (hoe vertaal ik dat ?) worden hier ook nogal eens mee aangeduid.

Evt. adressen: chronograph.com (is met deze nogal duur), Kseiya ( de goedkoopste via het net, maar is helaas ziek en vermoedelijk ernstig. Higuchi-inc. kan hem ook leveren. http://www.higuchi-inc.com/index-e.html
Bij alle 3 heb ik in het verleden wel eens wat besteld, allemaal (tu) en snel.

Op ebay zijn 2 mensen (broer en zus) ook met de verkoop van deze Seiko’s bezig, advies: WEGBLIJVEN !! Veel narigheid.

Timefactors levert hem ook. Is trouwens geen model wat bestemd is voor de Europese markt.

Ja ik was ook niet van plan om hem via ebay te bestellen, dan maar wat meer betalen. Higuchi heb ik ook goeie ervaringen mee, maar ik dacht ik kijk nog even verder.
Heb jij trouwens nog wel eens citizen duikertjes ?

Het is een titanium ring bij dit model.

De enige echte Tuna :smiley:

Te duur voor mij om op voorraad te hebben :frowning: