Komt een moment om brons op te nemen in mijn collectie. Zoek een horloge in de sferen van Heritage en bijvoorkeur swiss tot 1-1,5K
Zie graag jullie voorstellen
Komt een moment om brons op te nemen in mijn collectie. Zoek een horloge in de sferen van Heritage en bijvoorkeur swiss tot 1-1,5K
Zie graag jullie voorstellen
Aevig Valkyr?
€1000-€1500 is een lastig prijssegment voor bronzen horloge. Ze zijn meestal (ruim) de helft goedkoper (Gruppo Gamma, Aevig etc.) of (ruim) twee keer zo duur (Oris Carl Brashear, Eterna Kontiki, Tudor Black Bay).
Er is echter een nieuwe release die wel in de buurt komt van Squale. Persoonlijk vind ik ‘m trouwens niet geweldig mooi.
Op mp staat deze: VDB 2012 bronze #1.
Ben niet bekend met het merk/kwaliteit maar ziet er leuk uit. Misschien zit er voldoende rek in de prijs
Succes!
Op Catiwiki nu Anonimo Bronze Militare 1600 en Nautilo onder de 1000 .
Anonimo was een van de eerste die met Bronze kwamen volgens mij.
Veiling loopt vanavond af.
Zo’n lelijke nieuwe Squale in in brons wellicht? Slechts 1.2K.
Ja dat is het probleem. Wat ik mooi vind, ligt rond de 3K. En alles rond 0,5K is het net niet
Deze vind ik ook niet gewelidig.
Ancon heeft wat bronzen horloge, maar wat al eerder gezegd, die liggen ongeveer de helft kwam prijzen er onder.
De Tank van hen is zwaar geïnspireerd door die vdb.
deze gaat met veilingkosten al boven hetgeen ik wil besteden. Anders was het een prima kandidaat geweest.
Er staat een H2O Hydra op de website van onze oosterburen voor €800. Die vind ik best cool en onderscheidend (zwarte PVD bezel, en twee bronzen met California indeling en een normale worden bijgeleverd, en sapphire caseback met zicht op handgewonden Unitas uurwerk dat zwart is gemaakt).
https://uhrforum.de/h2o-hydra-bronze-unitas-2-baender-3-luenetten-full-set-t342869
Niet Swiss wel brons. En een stuk goedkoper.
Er staat er eentje te koop bij Ten2Two
@superC kennende kan er nog wel wat van de prijs af voor een HF lid
Eentje die al heel lang op mijn lijst staat, de Lüm-Tec Combat Bronze:
Kost geloof ik $1100 voor een Miyota 9015…
Weet nu niet meer of ik nog een bronze aan mijn colectie wil:sweat_smile:
deze staat nog op mijn shortlist
Dan betaal je 200 euro teveel: bestel op de UK site en gebruik promocode 100spring18