Wie weet een mooi alternatief voor Farer?

De horloges van Farer spreken mij enorm aan. Ik heb alleen heel sterk het gevoel dat deze erg duur is voor wat je er voor krijgt (ETA 2824-2). Maar het model icm met het kleuren schema spreek mij erg aan.

Weet er iemand een alternatief dat goedkoper is of een alternatief waar je meer waarde voor je geld krijgt?

oh sorry, nu zit ik het forum te bevuilen terwijl er al een topic over was. 1000 excuses

Vind je dat gif groen echt mooi? :open_mouth::nauseated_face:

1 like

uhhhhmm ja… ik vind ze bijna allemaal mooi. Ik heb ergens nog een Seiko liggen met dezelfde kleurscombi. super vet!

Opzich vind ik dit merk best veel bieden voor de vraagprijs. Degelijk uurwerk, swiss made en een eigen uiterlijk, wat wil je nog meer?

Restwaarde is niet het meest belangrijke voor me. Maar het voelt als een auto, nu 1000 euro betalen morgen nog maar 500 waard. En dat is best lastig voor een horloge die je online moet kopen en dus niet kan voelen.

En juist ook omdat ik de Maen Hudson heb besteld die velen malen goedkoper is. En dat met een iets nauwkeuriger uurwerk.

Maar, ik vind het ontwerp van deze Farers echt super tof. Het leeft door de kleuren. Dit heb ik andere merken nog niet zien doen (lig niet in deze prijsklasse).

Kopen dan. Of kijken of ze ergens liggen en dan passen voordat je koopt.

ik kan nergens vinden of ze in Nederland verkocht worden. Enkel Engeland :frowning:

Neem een quartz. Kwaliteit en kast etc zijn top👍

1 like

:scream: dit is een dingetjes. Ik draag enkel mechanisch… daarom ben ik verlieft op horloges, die techniek!

Ai… Zo goed ken ik ze niet. Of eigenlijk helemaal niet, hahaha! Maar dan wordt het lastig. Of een weekendje Londen plannen met moeders de vrouw en dan twee vliegen in één klap slaan. Wel prijzig om een horloge te passen, maar goed, je moet wat dan hè! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Als je alles gaat afspiegelen tegen de maen mbt specs/prijs dan ga je de komende tijd geen (nieuwe) horloges meer kopen vrees ik :stuck_out_tongue:.
Horloges zijn ook een stukje gevoel. Als je een meer eigenzinnig horloge wil, moet je vaak wat meer betalen en is verkopen moeilijker, dus meer afschrijving.

ik denk dat je hier gelijk in hebt. Nu kijken of het ergens in NL verkocht wordt. Ontwerp is mooi, kleur is mooi, maar is perfect… thanks voor het duwtje in de rug.

Ik vind ze ook wel heel mooi die horloges ! Die speelse kleurencombinaties heb ik nog nergens elders gezien. Wat dichtsbij komt misschien zijn de Bell & Ross, stijl Racing Bird, hoewel die wel wat drukker zijn.

Ik ben al aan het zoeken geweest naar een tweedehands Farer hopewell, maar no luck so far …