Hou er rekening mee dat door het ontwerp van de horloges (specifiek de lugs) Nomos horloges erg groot vallen.
Mijn vrouw draagt een Orion 33 en die valt echt wel een stuk groter dan 33. Het horloge bevalt overigens heel goed.
Ik zou zeker de 309/35mm eens om doen als je dat nog niet hebt gedaan. Ik weet dat foto’s erg kunnen vertekenen maar op basis van de door jouw geposte foto zou ik zeggen dat een maatje kleiner misschien wel mooier kan vallen.
Het is uiteindelijk aan jou wat je mooi vind natuurlijk, maar ik vind dit, zeker voor zo’n soort horloge, echt veel en veel te groot. Ik heb het idee dat je positief verbaasd zult zijn over de 35, of evt op 38 uitkomt.
Kilootje goud is nu €49.587,55 leek mij sterk. Maar was benieuw hoe je dan dit als goud kunt noemen en of het misschien niet gewoon verguld in goud is.
Mijn vrouw heeft de ref 319; op de site staat “two golden hands”. Ik ga er voor het gemak van uit dat het volledig goud is, aangezien ik anders “two gold plated hands” had verwacht te lezen. Maar eerlijk gezegd maakt het me eigenlijk niet heel veel uit
Zeer fraai horloge, overweeg de Orion zelf ook (38mm). Er is volgens mij geen betere dresser in deze prijsrange, maar dat is natuurlijk smaakgebonden. Hoe groot is je pols? Mooie combi met de Aquis btw
Trouwens, ik dacht dat dese er alleen als handwinder was. Maar dat kan ook enkel van toepassing zijn voor de 38mm no date