Hallo wie weet wat voor een horloge dit is?( EliasEliasElias nog bedankt)
En kan er iets meer over vertellen hoe de instellingen hiervan werken?
(datum,alarm,enz,enz.)
groetjes omegas.

Hallo wie weet wat voor een horloge dit is?( EliasEliasElias nog bedankt)
En kan er iets meer over vertellen hoe de instellingen hiervan werken?
(datum,alarm,enz,enz.)
groetjes omegas.
Hoi Omegas,
Heb je EliasEliasEliasEliasElias zelf al gevraagd? Ik had ooit hier een horloge te koop staan waar hij 40 vragen over stelde (zonder overigens ooit tot een bod te komen). Hierdoor ga ik er van uit dat hij altijd zeer zorgvuldig onderzoek doet naar de horloges die in zijn bezit komen. Het zou mij dan ook erg verbazen als hij over dit prachtige horloge niets kan vertellen.
Met vriendelijke groet,
Tecco
oogt m.i. als een Commodoor horloge,
waarschijnlijk is de pusher linksboven
voor ( blauwe ? ) displayverlichting
linksonder bestuurt dan de bovenste subdial
waarin je diverse functies kunt selecteren
die je met de pushers rechts kunt instellen
soms moet je een pusher 3xkort indrukken of juist lang om e.a. te bevestigen of te selecteren.
gewoon elk pushertje uitproberen en misschien 2 tegelijk om te kijken wat er verandert.
een mooie puzzel voor de feestdagen succes !
Ja inderdaad Carpe tempus, de pusher linksboven is voor het displaylicht.
nu de rest nog er zitten veel functies op!!
Niet uitgeprobeerd maar misschien staat hier iets tussen ( http://www.instructions-watches.com/?lang=nl )
Ik vermoed dat dat lichtknopje bij bepaalde functies een dubbelfunctie krijgt, dus bij het uitproberen niet dat lichtknopje negeren.
grtz. Gerard
De site vraagt het nummer op de onderzijde van de doos in te voeren om uw handleiding te downloaden in Adobe PDF.
Maar er zat bij het horloge niets bij.
Of je moet het dekseltje even los wippen
( uiteraard als je zeker weet dat je hem weer in elkaar kunt zetten )
en dan kijken of er een model/serienummer
opstaat, en dan is er misschien een PDF te vinden met de instructies.
veel van die modules werden en misschien worden in andere horlogemerken gebruikt.
Jeetje, ga er gewoon even rustig voor zitten en probeer het een en ander:S. Zo lastig kan dit toch niet zijn… Je kunt er helemaal niets aan verprutsen. Voordat je het weet, geeft het horloge zijn gebruiksaanwijzing prijs:#.