Wie weet hier iets vanaf?

In mijn zoektocht naar een nieuw horloge ben ik het merk Louis Erard tegen gekomen. Nu kan ik hier maar weinig over terug vinden, ook niet op andere fora. Mijn interesse gaat uit naar een model van de limited edition van de 1931 serie. De verkoop prijs van dit exemplaar ligt bij een juwelier in Dordrecht op €1690,- maar via internet al gevonden voor €1200,-

Wie kan mij op weg helpen

Graag hoor ik van jullie.

Groet,

Jeffrey

gewoon goede eta uurwerken of met module uitgebreide uurwerken. En ik moet zeggen ze zien er goed uit. Ik vind ze ook wel value for money.

ik heb even gegoogled en heb toen deze site gevonden : www.montres-louiserard.ch
misschien dat je hier iets aan heb, t horloge dat je wil staat er ook bij (en nog meer super mooie modellen.)

groetjes nelleke.

Heb de Regulateur omgehad. Voor het geld echt een mooie klok.
mooi afgewerkt Peseux uurwerk erin.

Vind alleen de naam nogal goedkoop klinken, maar meer heb ik niet aan te merken

Vind het wel mooie klokken, Jeffrey…

Wat is de naam overigens van die juwelier uit Dordrecht? En wie verkoopt ze via internet?

De site verwijst niet naar al te veel verkopers…

ik vind het wel een aardige klok om te zien…

@ RichardT in Dordrecht zit Paul Eyck Juweliers in de sarisgang. mooie zaak verkoopt ook Ebel. Verder moet je even kijken op de website www.skw.net. Mooie site met veel mooie klokken voor een goede prijs.

Ik heb het horloge nu in het echt gezien en is echt super mooi, maar ik zou graag van nog wat meer mensen horen hoe ze in het dagelijks gebruik zijn.

Alvast bedankt voor de reacties

Ik heb het horloge nu in het echt gezien en is
echt super mooi, maar ik zou graag van nog wat
meer mensen horen hoe ze in het dagelijks gebruik
zijn.

Alvast bedankt voor de reacties

ik heb hem nog nooit voorbij zien komen, ben dus ook benieuwd of er mensen zijn die er 1 hebben …