Wie weet hoe ik deze Seiko 0634-5009 kan verstellen?

In het lot waarover ik vorige week postte en dat ik eergisteren binnen kreeg, zat een Seiko 0634-5009, een LCD stopwatch ding. Ik heb er een batterij in gedaan en hij doet het ook nog! Maar ik heb geen idee hoe ik 'm kan verzetten!

Het is het horloge links onderaan:

en dat zag er ooit zo uit:

De band is origineel maar Wild Bill’s (de verkoper) vrouw, heeft wel zijn initialen (WDW) in de sluiting laten zetten. Dat weet ik omdat ze op de bodem heeft laten zetten dat hij 'm heeft gekregen toen hij de eerste 10 jaar met haar (Barb) had overleeft. Verder is het een bonk staal met wat elektronica er in, gelukkig want ik was sowieso op zoek naar een slachtoffer om op te leren hoe je moet polijsten. Oh ja, het glaasje zou wel vervangen mogen. Maar verder een grappig ding en het schijnt dat men er in goede staat ook best nog flink voor wil betalen.

Maar goed, het ging mij bij deze aanschaf dus om de LeJour (op de bovenste foto midden onder) die overigens prachtig is maar daarover later meer, de Seiko is bonus, ik wil 'm op tijd zetten. En ik heb alle knoppen en combinaties gebrobeerd, er gebeurt niet wat nodig is de tijd te verzetten!
Wie kan mij helpen? De knop links onder is voor het licht of als de stopwatchfunctie loopt om tussentijden te klokken en bij stilstand van de stopwatch deze te resetten. De rechter is om de stopwatch te starten en te stoppen en de kroon druk je in om te switchen tussen tijd plus datum (zonder maand!) en de stopwatch.

Kroon een tijdje ingedrukt houden totdat ie begint te knipperen?

Magneetje… ?

Weet je wat nou zo erg is Henrik. Ik heb dit horloge zo’n 25-30 jaar geleden nieuw gekocht voor zo’n fl. 550.-- en ik zou het echt niet meer weten hoe het functioneert. Ik had er toen ook alarm op zitten. Handleiding? die zal wel zoek zijn, evenals het horloge.
suc6

Is het niet de kroon uittrekken? Volgens mij kan dat, en kun je hem dan stellen door te draaien…

Yaffle

zit er niet een heel klein gaatje in zodat je hem met een spelt kunt verstellen?
oscar

Kijk hier maar even: de 0634 is er zowel in A als in B uitvoering, beide staan erin. Effe een beetje naar beneden scrollen en daar kom je een en ander tegen.

Dank voor de reacties jongens en Lucien: you tha man!

Klopt overigens Yaffle en na het uittrekken van de kroon met de stopwatch-knoppen te verstellen.