Wie weet naam van verhuisde horlogier in utrecht

@M035
nee, ik heb een vraag gesteld omdat ik met de handen in het haar zit. Maar veel van de gewaardeerde leden hebben geen antwoord waar ik iets mee kan maar kiezen ervoor om kritiek te geven die ik niet als opbouwend beschouw.

@RobertGerard, @BG1 en @louis

de naam Wiegand Bruss komt me zeer bekend voor
dank jullie wel! ik ga er achteraan.

1 like

Fijne juwelier dan.

Suc6! :wink:

wiegand bruss zelf is op vakantie (iemand anders aan de telefoon gehad). Ze zag het horloge niet (meer?) liggen maar ik kon beter even wachten tot ik de heer Wiegand Bruss zelf sprak.
Ze wist van de verhuizing dus vermoedelijk de goede te pakken. Dank nogmaals!

Mijn reactie is niet naar jou bedoeldā€¦ Maar is een reactie op @Muur

oeps, dat had ik niet doorā€¦
Hoe dan ook, ik ben blij met de tips en de hulp. Heeft me een stuk verder gebracht.
groetjes, Anjo

Nee hoor!
Alleen omdat ik me het ellendige gevoel van de ts goed kan voorstellen.
Heb oprecht getracht hem te helpenā€¦
Ik erger me echter wel aan de nutteloze opmerkingen hetgeen zelfs door de ts wordt beaamd.
Na veel meelezen valt me dat trouwens ook op bij andere topicsā€¦
Bv Zoek een horloge met zwarte wijzerplaatā€¦Antwoord: Heb je alle eens naar een grijze gekeken of
Ik vindt een groene erg mooi. Daar snap ik dus niets van en voegt ook niets toe.
Dat een opmerking mijnerzijds over een retorische vraag als beledigend wordt beschouwd,
is voor mij een reden om weer snel te vertrekken.
Ik wens u allen het beste.

Ja bedankt. Jij ook succes.
Tip voor eventueel aanmelden ander forumā€¦stel je eerst eens voor en corrigeer niet direct de vaste leden bij je eerste post.
Bij www.hofo.nl zoeken ze nog ledenā€¦
Doei.

Dan een serieuze tip voor een volgende keer. Als ik in een onbekende winkel iets koop en van plan ben om een keer terug te gaan of online te kijken (als dat een mogelijkheid is) vraag ik vaak een kaartje van de zaak.
Of eventueel schrijf ik het snel even op (eventueel op de telefoon).

@mcfr
Ik had ook een blaadje met de gegevens. Maar dat is door de lange periode inmiddels ondergesneeuwd. Het ligt vast nog ergens maar ik weet niet waar. Meestal weet ik het ook nog wel uit mijn hoofd wat er op stond maar door fysieke problemen was dat pad ook niet meer mogelijk. Vandaar mijn besluit om het op dit forum te vragen. Maar met dank voor de tip!

HOFOā€¦voor horloges en replicaā€™s
Youā€™ve gotta be f&%##cking kidding me right?

@Muur
Welkom op dit onvolprezen forum voor liefhebbers door liefhebbersā€¦het forum waar zelfs retorische vragen van nut zijn.

Nopeā€¦bloed serieus.

Ook begrijpelijk. Ik heb daar een oud Van Nelle blik voor. Alles wat lopende is zit daarin. (horlogereparatie, fietsreparatie, eventuele track&trace van een opgestuurd poststuk. Ik hoop voor je dat je nu de juiste hebt en dat alles in orde gaat komen.

Ik dacht heel even dat je die site zelf even in elkaar geflanst hadā€¦ :smile:

Ik blijf wel op dit forumā€¦ :wink:

1 like

Ik ookā€¦en haat replicaā€™s (en smurfen) :laughing:

1 like