Wie weet waar dit model in Nederland te koop is?

Ik ben op zoek naar een dealer in Nederland die dit model verkoopt. Ik meende hem eens te zien in amstelveen voor 499 euro maar volgens mij is er ook nog een goekopere versie. Wie weet precies het modelnummer en de eventuele winkelprijs?
Bij deze foto stond alleen maar Citizen Ecodrive Pilot Watch.

Het model dat jij afbeeld is de nighthawk. Deze is niet zendergestuurd en kost rond de 299,-. De zendergestuurde versie ziet er ietsje anders uit en is uitgevoerd in Titanium en kost zo rond de €500.- Ik ken wel een dealer in Groningen maar ik weet niet of jij er wat aan hebt…

Bedankt voor de info. Nu snap ik ook het prijsverschil tussen de twwe modellen waar ik nooit een verschil tussen zag. Morgen ga ik even naar Amstelveen daar hebben ze hem dacht ik ook liggen.

Bij www.watchesbuynet.nl hebben ze hem ook…

je hebt een PB

Ed

Heel toevallig was ik gisteren in de stad in zaandam en ik heb de modellen ook bekeken. Ze hebben ze in diversen kleuren. Het is ook mijn huisdealer. Ze heten Sonjee op de gedempte gracht (= het centrum) te zaandam. Google even want ze hebben een website en bel welke kleuren ze hebben, ik weet bijna zeker dat ze deze ook hebben. succes en pr weekend.

Andre,

Ik heb mijn radio-controlled Citizen aangeschaft voor 350,00 nieuw.
Laat me maar weten of je het adres wilt hebben.

Gr.JanJ.

Een adresje heb ik al :wink: Ik wil hem echter eerst even in het echt bekijken.