Wie weet wat dit is

Welkom Rups!
Mooie binnenkomer zo! Prima gerevancheerd met je beurt in de voorstel ronde! Gooi gerust je andere klokjes in de groep! Men is hier nieuwsgierig en vind het leuk om collecties te aanschouwen.

En ik vraag mij af wat voor soort hond u heeft, men zegt dat de eigenaar en de hond vaak wel wat van elkaar hebben.

Bij mij scoor je punten met je humor. Welkom

Oh jeej, tijd om het wat rustiger te doen. Mag niet escaleren hé mannen

Er vanuit gaande dat het zelfspot en humor was
 :grimacing:

Toos en Gerrit zou mijn suggestie zijn :joy::joy:

4 likes

Ter informatie.
Voorstellen is niet verplicht
Off topic reageren kan in off topic

Het lijkt erop dat een normale vraag op dit forum consequent wordt beantwoord met een vervelende of niet ter zake doende opmerking. Dit gedrag wordt niet op prijs gesteld.
Inmiddels alle onzin en vervelende content verwijderd.
En weer verder

Dank.

Welkom op het forum, hier nog een wijze les voor je:

5 likes

Geen idee over de eerste vraag omtrent de klok, maar deze reactie is hilarisch. Als u lasagne eet, heeft u dan liever spinaziebladen, volkorenbladen of gewone bladen?

1 like

Welkom rups op dit mooie forum :grin::grin:

1 like

Ah, het topic is weer open.
Bij deze van harte welkom!

:face_with_raised_eyebrow:

Iedereen heeft liever gewone bladen. Wat is er mis met jou?

1 like

3 likes

Dank dank voor dit prachtige welkom ; )
Ik had de klok bij mijn broer afgeleverd ( die zit een beetje in die ouwe handel)
Die heeft hem op marktplaats gezet voor 775 euro:grinning:
Hij apte mij vanavond en heeft inmiddels een bod van 450 euro dus dat zou al een mooie aanvulling zijn op mijn banksaldo hahahahahaha.
Ik heb gezegt laat nog maar even staan en kijk wat er nog meer gebeurd met biedingen.
Wat de lasagna betreft vind ik de kant en klare van de aldi echt heel lekkerrrrrrrr en aangezien mijn dame het niet lekker vind kan ik de echte zelfgemaakte wel vergeten ( vraag wel weer een scheiding aan hahahahahaahah)
Zelf heb ik een nieuwe oude seiko millitary , een oude rus ( staat trouwens ook via mijn broer op MP) een prachtige casio om de arm , een roots uit canada, en nog een stuk of wat japanners ben de naam ff kwijt.
Ben trouwens nog wel opzoek naar een rolex imitatie maar dan wel waterdicht en voor weinig ( jullie kennen het bank saldo verhaal) hahahaaha. wat de valkparkieten betreft , die schijten voornamelijk alles onder dus vuile vetkees en ouwe schijtert worden ze regelmatig genoemd hahahahaha.
Voor de anti rupsen,
jullie zijn nog niet van mij af en voor de rest van mijn vrienden spreek jullie snellllll

oja de diameter is 36 cm

5 likes

Geintje hoop ik :joy::joy:

5 likes

Ik heb het gevoel dat het een oude bekende is.

1 like

Geef my toch maar volkoren hoor​:joy::joy:

1 like

Welkom hier.

Kudos voor Ă©Ă©n van de betere introductieteksten die ik ooit op dit forum heb gelezen.

Met Ă©Ă©n kanttekening:

hqdefault

Kinderen. Ik vind niet dat mensen zich per se voor moeten stellen, en ben in veel opzichten een liberaal persoon. Chillax, bijna.

Totdat mensen het woord kids gebruiken in een Nederlandstalige context, dan gebeuren er in mijn hoofd hele rare dingen.

Therapie is niet succesvol gebleken, sorry.

Wie niet? Lekker. :+1:

Ik hoor dat ook wel eens van mijn vrouw. Niet over lasagne. :slight_smile:

5 likes

Welkom op horlogeforum!
Ik heb goed moeten lachen om dit gehele topic dus bedankt daarvoor!
Wellicht dat iemand hier wel lasagna voor je wilt maken😂?

Succes bij je zoektocht naar de nieuwe lasagna en ik zie het NA (nieuwe aankoop) topic wel verschijnen.