Vandaag even staan kwijlen voor de etalage van een juwelier in Napels en een mooie Omega gezien. Snel even een fotootje gemaakt want mijn meisje wilde doorlopen. Nu is de foto door het etalageglas vrij onscherp, maar ik kan zo gauw niet vinden welk model dit nou is. Zag er in elk geval erg gaaf uit in het echt, een stuk beter dan op deze foto. Iemand die weet welke het is? Waarschijnlijk voorlopig ver boven budget, maar ik wil dat laatste graag even dubbelchecken…
Speedmaster RACING CO-AXIAL CHRONOGRAPH 40 MM
326.30.40.50.11.001
Aha, thanks!
Om nog preciezer te zijn de 326.30.40.50.04.001
En als je hem wil kopen, dan vooral in Italië doen. AD’s hebben daar geen scrupules over korting geven, 30% vragen en op 20% uitkomen. Win, win. Grazia.
En dan maar op je knietjes hopen dat hij uberhaubt aankomt als je hem online besteld bij de Italiaan.
Inderdaad. Slechtste advies sinds tijden.
Hehe, win-win… Cash én een mooie klok! Grazia
De TS is in Napels. Nu een stukje informatie: Napels ligt in Italië. Zou het dan niet voor de hand liggen dat ik bedoel, dat hij hem daar ter plekke bij een AD aanschaft? Wel even begrijpend lezen, jongens De garantie is internationaal, dus dat is geen probleem.
Laat ik nou al jaren denken dat het in Spanje lag?
Dat gelijk meenemen zit er dus niet gelijk in.
Wellicht is dat “waarschijnlijk” een stuk minder als je 20% korting krijgt!
Óverigens, maar dáár ging het me totaal niet om dus, heb ik zelf goede ervaringen met online-aankopen uit Italië. Je moet gewoon je huiswerk doen.
Met -20% zit je rond de 2.5k…wel een mooie voor die prijs.
Garantie wel, voor de service vd lokale ad moet dan soms wel gedokt worden.
Hartelijk dank allen. Ik ben inderdaad nog het weekend in Napels en had als mijn volgende aankoop sowieso al een Speedmaster in gedachten. Maar daar moet ik na recente aankopen nog even een maandje voor sparen, want mijn ‘gewone’ spaarcentjes wil ik daar liever niet voor aanspreken. Dit weekend kopen gaat hem niet worden, maar ik vond het wel een zodanig mooie Speedmaster dat ik hem het overwegen waard vind. Op de foto’s komt hij op mij overigens wat schreeuwerig over, in het echt vond ik hem wel erg mooi.
Nu eens kijken hoe ik daar eind maart over denk.
Ziet er imo echt 10x beter uit dan de gewone Speedmaster.
Zou met een probleem toch al nauwelijks naar een AD stappen. Direct zaken afhandelen met Swatch Group in Eindhoven werkt uitstekend, zoals ik uit eigen ervaring weet.
ik vind dit model ook wel mooi, toch zie je ze weinig voorbij komen, ze zijn er ook met blauwe, zwarte wijzerplaat dacht ik.