Wie wil een foto van z'n horloge

Wie wil een foto van z’n horloge als foto van de week op http://horloge.startpagina.nl? De afmeting moet op 100 pixels breed bij 120 pixels hoog nog goed te zien zijn, ik kan het voor je verkleinen. Het moet zelf gemaakte foto zijn en je mag er een bijschrift bijleveren en je naam kan er bij (als je dat wilt). Zie de huidige inzending van Yaffle.
De eerset inzender “wint”!

Ja, leuk, mag ik?

Met de Rolex GMT II kan de tijd in 3 verschillende tijdzones worden afgelezen.

M’n naam (Highstreet) mag erbij…

Misschien kunnen we hier een nieuwe traditie beginnen? Naast de draad waarin we elkaar op woensdag vertellen wat wij dragen (of hebben gedragen) op maandag: diegene die als eerst na 00:00 uur een plaatje post mag een week op horloge.startpagina.nl staan, eventueel met naam ;). Idee?!

Gerwin

Goed idee. Alleen het tijdstip (en soms de dag :D) is afhankelijk van mijn schema omdat ik het ook moet plaatsen.

Dank je Hightreet! Je hebt “gewonnen”!

Uiteraard, uiteraard, ik vergeet helemaal dat je ook nog vader en man bent :D. Het is dan idd wel een goed idee om het initiatief bij jou neer te leggen.

Gerwin

Je kunt de bezel draaien?

Ja maar dan kun je toch de tijd van de normale wijzer n(1), van de tweede wijzer (2) en nog eens in een andere tijdzone via de normale wijzer en gedraaide bezel aflezen (3)? Volgens mij kun je zelfs 4 tijden aflezen met de 24 uurs wijzer en bezel…
Ik vind het vergezocht en nutteloos maar je zou het zo kunnen zien toch?

Zo wordt het in het Rolex GMT boekje aangegeven: normale tijd de thuis-tijd, 24-uur wijzer voor huidige tijdzone waar je bent, en door te draaien aan de lunette kun je een 3e tijdzone raadplegen…

Een quote uit het bijbehorende Rolex GMT-boekje:\

“The rotatable bezel will allow you to register temporarily any third time zone you might need in order to make a long distance telephone call at an appropriate time, to pay a short visit in a different time zone, etc. Whenever you wish to return to the Geneva time indicatated earlier on in our example, you simply turn the bezel back to where it was, i.e. so that the bezel triangle points to the triangle at noon on the dial.”