Wie wil er 4 jaar wachten op zijn custom horloge?

Wat is jouw mening over dit horloge?..:smile:

1 like

Nou moet ik eerlijk toegeven, de Movado loopt ook al meer dan een jaar… maar dat heeft andere oorzaken…

'k heb tenslotte al aangetoond ook grotere oplagen eruit te krijgen… wat dmh in een jaar doet… doe ik in 3 maanden?.. zoiets?..
@Logie: welke kan ik voor je opschrijven?. :slight_smile:

Ik heb weleens langer moeten wachten. Het is soms niet anders.

Afhankelijk van de uiteindelijke prijs ben ik zeer zeker geĆÆnteresseerd in de Dumet Instrument 3 39 mm. Ik volg je project met veel interesse!

Wat men ook voor mening over het horloge heeft, ik vind het wel knap. Ik heb respect voor het werk dat er in is gaan zitten. model en uitvoering zijn niet mijn idee van een mooi horloge. Zo vind ik het gat bij de 5 echt overbodig en lelijk, en ook de schroeven in de dial vind ik geen mooie oplossing.

4 jaar is geen kattepis, maar als je dit in de avonduren naast je werk moet doen, en je doet alles zelf kan ik me voorstellen dat het 4 jaar gaat duren. Ik kan me ook goed voorstellen dat de machinerie gedurende het productieproces is aangepast om te voldoen aan de behoefte van de maker, en dat zit dan ook in die 4 jaar.

Leuk artikel verder.

1 like

Blijkbaar is 4 jaar wachten geen uitzondering. Enzo Mechana kan er ook wat van.

1 like

Het heeft wel wat, en ik snap de prijs, maar zou het me niet aanschaffen, ook al kon ik het me veroorloven. Daarvoor is er zoveel meer interessants te koop. Ik blijft het een knap stuk werk vinden, maar dat vind ik bij Arie’s projecten ook en hij maakt ze van titanium, wat ik ook nog eens prefereer.