Wie wil er 4 jaar wachten op zijn custom horloge?

Interessant leesvoer op W&W, HIER

2 likes

Bestel ik er liever een bij @Arie_Kabaalstra !!

1 like

Leuk leesvoer!
Maar 4 jaar wachten is mij te lang (nog afgezien van de voor mij te hoge prijs).

No way dat ik 4 jaar ga wachten op een klokje.
En dan die lelijke schroeven in de dial, en ook nog een gat bij de 5.

Mooi is anders.

Uhm voor dat geld en wachttijd liever een Instrument 3

So wie so!
Vier jaar wachten? Da’s niet realistisch. Gewoon vergeten en weer verder gaan.

1 like

Het is in ieder geval wat anders dan de zoveelste submariner, nietwaar? :smile:

1 like

Vind jij het echt mooi dan?..

Dit is de keus van de besteller, ik zou niet persé gaan voor een groene wijzerplaat en compleet zonder lume… Maar “you are shooting the messenger”, ik breng het alleen maar onder de aandacht, ik heb niks besteld en geen stukje geschreven.
Waarom moet ik ĂĽberhaupt een waarde oordeel geven? Ik denk dat heel veel mensen beledigd zouden zijn, als ik wat zou zeggen van elk horloge en bandje wat ik hier onder ogen krijg. Iemand zei ooit eens, als je niets goeds te zeggen hebt over iets, zeg dan gewoon niets.

2 likes

Goh, wat zou dat een rust geven.

Dan zou het wel erg ééntonig worden als er geen mening over een product gegeven mag worden anders dan dat het mooi en prachtig is.

Ik vind het spuuglelijk en zeker voor die 2 tot 3 ruggen.
Hoe die plaat gespoten is alleen al…en over een aantal andere onderdelen zwijg ik maar.:smile:

2 likes

4 jaar valt toch wel mee, het MKII project 300 loopt inmiddels z’n 6e jaar in :joy:

4 jaar valt toch wel mee, het MKII project 300 loopt inmiddels z’n 6e jaar in :joy:

Dat uurwerk, voor dat geld… Maar ja, dat zeg ik al jaren bij IWC. :wink:

Dat was dat andere onderdeel :smile:

Ik ga hier iets zeggen wat mij intens tegen de borst stuit:

Dan tel ik liever het dubbele voor een Submariner neer, die zijn mooier en beter afgewerkt.

De wijzers, het totale gebrek aan enige subtiliteit aan die klok… Ik zou veel duiten in dat zakje kunnen doen. Maar ik heb de overige horloges ook zitten bekijken, en in geen 3000 jaar, hoezeer ik ook een fan van wire lugs ben.

Zo!!
Meneer heeft gesproken!..:smile:

1 like

HĂ©, je vroeg me mijn mening over het horloge. :neutral_face: Ik zeg alleen maar dat ik het artikel interessant vind.

Ik meen dat ik mijn auto heb gekocht voor zo’n soort bedrag en die heb ik heel wat liever. Over de submariner beroep ik me op mijn zwijgrecht. :wink: