Ik vroeg me al af wanneer je dat ging posten.
Ik zou je niet graag teleurgesteld zien.
Sorry hoor. Ik kan het ook gewoon niet laten.
Woww ja ik begrijp al een tijdje dat er ergernis is over de communicatie met Rob
Niet zo handig van hem
Is er inmiddels al meer bekend over wanneer de super oyster van Strapcode uitkomt voor de Sarb 033/035? Ik dacht ergens eind april gelezen te hebben, maar vooralsnog kan ik nog niks vinden.
Was al opzoek naar een jubilee voor mn sarb
Deze zijn ondertussen beschikbaar, maar ik vroeg me af of er nog alternatieven zijn voor jubilee bracelets voor de sarb033? Of is die van strapcode de 130 euro waard?
Ervaringen/meningen worden gewaardeerd
Welke heb jij precies?
Noemen ze solid 5D link volgens mij. Met curved end links.
Deze zou ook op de Squale 1545 moeten passen klopt dit ? Jij hebt die ook in bezit ?
Nice , welke sluiting zit er op Han?
Hoe bevalt die? Twijfel of ik dan voor deze ga of voor die van strapcode, dan moet die namelijk wel aanzienlijk beter zijn
Standaard van Watchgecko. Is gisteren afgebroken btw.
De band is een aanrader, maar de sluiting blehh. Strapcode verkoopt een 16mm sluiting voor een paar tientjes, die gaat erop.
Onder de streep wint Strapcode het op alle punten. En je hebt SEL.
Maar het is voor mij geen vergelijk, want de Angus jubilee is geen gewone jubilee. Dat is een lomp dik ding, past beter op een grote Sumo of MM300. Zijn schakels zijn bijna dubbel zo dik als de Super jubilee.
Hier op de SARB017 om je te laten zien wat ik bedoel.
Doei finesse
https://i.imgur.com/a9f50Ma.jpg
Hoi finesse
Nu het naast elkaar zit zie ik het, dat is inderdaad een no go op een nette sarb zoān dikke schakelsā¦
En die gesp maakte ik me ook zorgen om vanwege de reviews, maar als ik die kan vervangen dan is mijn keuze gemaakt, het wordt die van watchgecko. Thanks voor de info weer Han
Dit heb ik Strapcode al 5 keer gemaild. En met de vraag wanneer ze de Super Jubilee uit gaan brengen. Ik kreeg een nette middelvinger en toen Uncle Seiko gevraagd. Hij ziet het wel zitten als project voor 2019, dus wie weet.
Lomp ding dik , praat je nu ineens koreaans
Maar wat een verschil!
Haha aangepast!
Ja je zou zeggen dat strapcode daar wel begrip voor heeft, maar dat valt dus tegen?
Het is een mooie band die Angus jubilee maar het is wel meteen een bonk staal om je pols, kan je meteen een afspraak bij de fysio maken om weer recht te leren lopen