Wie wil er een Strapcode Super Oyster of Angus Jubilee op zijn SARB033/035?

Voor alle hippe mensen onder ons met een SARB035 of SARB033 en een Instagram account.

Ik zag deze net langskomen, en bij meer dan 100 requesten gaan ze het overwegen om een Super Oyster of een Angus Jubilee in productie te nemen.

Ik heb zelf geen 033 of 035 en dat komt juist door het gebrek aan één van deze twee banden erop :smile:. Het liefst zie ik er een jubilee op, maar daar is het vast niet iedereen mee eens :sunglasses:.

Dus voor de liefhebber, taggen maar!

Als je geen instagram account hebt maar wel interesse, gooi dan een leuk plaatje van je SARB hieronder en dan gebruik ik je foto om mee te doen (met je toestemming uiteraard).

2 likes

Dan ben ik om,

1 like

Ik vind de standaard bracelet juist erg mooi en comfortabel. Nu nog een busje en pennetje…

1 like

Ikke!!!

Ik vind m ook prachtig op de Seiko strap met de curves ends maar op jubilee … :yum:

1 like

Doe mij ook maar zo’n mooie jubilee, een oyster is overigens ook niet erg hoor :innocent:

3 likes

Mag ik vragen waar dit bandje vandaan komt, erg mooi!

Seiya Japan besteld. Niet goedkoop. Wel high class leder en curved ends

Heel mooi leder

1 like

Ook ik bezit een SARB033. Zo’n stalen band zou ik er graag bij hebben.
Groet. Richard.

JA! Een jubilee, dan koop ik direct een SARB033!

Ja, dat zie ik ook wel zitten voor mijn SARB035…

Dick

Hoeveel aanmeldingen zijn er al op internet vraag ik mij af

1 like

Hahahaha huul’n :cry:

Eehhmm… :smirk:

Het idee was goed. Het enthousiasme blijkbaar wat minder, maar wie weet :wink:

@#$€%# !!!

Ook ik zou graag een jubilee op m’n sarb035 zien!

Monsterwatches ook al gevraagd?

Dan nog liever geen, Jubilee :grin:

Ik vertik het ook om nog contact op te nemen met Rob, of een poging daartoe te doen. Maar ik vraag me ook al wat het uit zou halen.

We moeten gewoon allemaal op Instagram even taggen :sunglasses:

De standaard metalen band van de SARB033/35 is nu net één van de weinige stalen banden die voor mij comfortabel zijn. De Jubilee is voor mij dan juist weer het toppunt van wat je niet wilt op een dergelijk horloge.

Nee dus, alsjeblieft niet zeg. Als trotse SARB033 eigenaar houd ik het even bij leder, NATO of desnoods in tijden van crisis en oorlog de standaard bracelet.

:slight_smile: :slight_smile: :flushed: