Wie wil mij helpen ik zoek een omega replica maar waar?

Ik heb nog wel een paar neutronenkorrels voor de lichtversterking van het officieel vertweevoudigde klokkie:D:D En een sertifikaat van egthèd wort bijgevoeg B)-

Kék, hie gaan de mouwuh uít de handuh! Een vrije jonguh mahg toch wel een klokkie vor zeu égguh hebbuh!

Tempus Fugit Schreef:

Ik heb nog wel een paar neutronenkorrels voor de
lichtversterking van het officieel vertweevoudigde
klokkie:D:D En een sertifikaat van egthèd wort
bijgevoeg B)-

Jozias P Schreef:

Kék, hie gaan de mouwuh uít de handuh! Een vrije
jonguh mahg toch wel een klokkie vor zeu égguh
hebbuh!

Kinderen … :smiley:

Ik vind het eigenlijk triest om te zien hoe een stel volwassen mensen zo te keer gaan wanneer iemand een domme vraag zoals hier boven stelt.misschien weet deze vraagsteller echt niet beter en ziet hij er dus geen kwaad in.
volgens mij past het beter bij een forum als deze om zulke vragen fatsoenlijk te beantwoorden zodat deze persoon misschien in gaat zien dat fake gewoon niet hoort.
Nu worden deze mensen door een forum als deze weggehoond en dat vind ik triest.
zo dat wou ik even kwijt.

Mijn beste,

Ik kan me gedeeltelijk in jou stelling vinden Oscar. Maar ik ben ook van mening dat (om geen onbezonnen vragen te stellen) men beter de zoekfunctie kan raadplegen om een antwoord te verkrijgen op een vraag welke zich in het schemergebied der horlogerie bevind.
Immers dit item is al meerdere keren onder het voetlicht gekomen.
En wat een schemergebied is in deze, dat weet eenieder echt wel!!

Doch ik erken het gebrek der reacties aan echte opbouwende kritiek in deze, dus daarin schuilt wellicht een manco.
Immers:
De kwaliteit van de samenleving kun je aflezen aan de mate van aandacht voor de zwakste schakel

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Beste Campion,

Dat je hier hebt gevloekt in de kerk, had je wellicht inmiddels al in de gaten. Ik zou zeggen: als je die De Ville Co-Axial Chronograph 4841.31.32 echt zo mooi vindt (en daar kan ik me alles bij voorstellen!), probeer dan te sparen voor een échte en laat die replica’s voor wat ze zijn.

Ach jongens, hier schuilt gewoon een melige bui achter. We zitten gewoon een beetje te geinen:S Niet alles hoeft toch even serieus te worden benaderd :#. FF lachuh mag toch wel, niet dan???

ohohohohohohoh, Krég nah wat :wink:

Ik heb nooit willen reageren op de vraag van Campion. Gewoon een voorliefde voor de heren van Es en Jacobse (en die languh van vianuh :D)

Een zilvolle opmerking waar ik wat aan hebt: het is inderdaad pure onwetendheid.

Het is typerend hoe kinderachtig er wordt gereageerd. Ik begrijp bij nader inzien de “knulligheid” om deze vraag te stellen op een forum voor freaks, maar ik maakte de inschatting dat er wellicht onder de freaks ook mensen zijn die 1 of meerdere neppers in zijn/ haar bezit hebben

Daarnaast valt het mij op dat er byzonder degenerend wordt gereageerd: Het feit dat je op zoek bent naar een replica wil niet zeggen dat ze niet kunt betalen

Ik zal mijn bericht proberen te verwijderen en mij niet mij op dit forum begeven

Als dit je eerste stap naar echte horloge’s is mag je wat mij betreft blijven…

Dat is fijn , dat hij dat mag van jou !! :wink:

Paul G. Schreef:

Beste Campion,

Dat je hier hebt gevloekt in de kerk, had je
wellicht inmiddels al in de gaten. Ik zou zeggen:
als je die De Ville Co-Axial Chronograph
4841.31.32 echt zo mooi vindt (en daar kan ik me
alles bij voorstellen!), probeer dan te sparen
voor een échte en laat die replica’s voor wat ze
zijn.

tja, da’s 3500 USDnatuurlijk wel heel erg veel geld, zo’n originele. dan weet je ook dat er ergens 3000 USD aan de strijkstok is blijven hangen, onder het mom van exclusiviteit.

dus tot het moment dat je de hoofdprijs wint: koop zo’n replica als je echt niet zonder kunt, bekijk de foto’s goed en bedenk dat je geen poot hebt om op te staan mocht er gedonder van komen.
(en zoals je gemerkt hebt, hier krijg je ook geen poot aan de grond.)

maar als die replica dan draagt: misschien kom je er achter dat een echte de prijs van 3500 USD dubbel en dwars waard is! kopen dan, en dan hier iedereen lekker maken met foto’s van de echte.
(en doe er voor de grap een foto tussen van de neppert, zien ze toch niet :smiley: :smiley: :D) (zien ze dus echt wel :P)

groetsels van brabants grootste moraalridder

jullie aller Stony

wat mij betreft ben je welkom ga je inlezen op dit forum en ontdek waarom er zo word gereageerd .
echt het gaat hier niet puur om de duurdere klasse hoor!
85% van dit forum is bijvoorbeeld laaiend over een seiko van pakweg 70 euro.
laat het een leermoment van alle kanten zijn.:#

gast wie wilt er nu een replica van een de ville zoon pracht van een horloge da wil je toch niet in replica u must shame ureself koop dan iets goedkoper maar zoals de eerst zegt met replicas ben je altijd gefopt

Ja, daar kun je mee aankomen bij je schoonmoeder:
"Ik mag van Louis’:wink:

campion Schreef:

Een zilvolle opmerking waar ik wat aan hebt: het
is inderdaad pure onwetendheid.

Het is typerend hoe kinderachtig er wordt
gereageerd. Ik begrijp bij nader inzien de
"knulligheid" om deze vraag te stellen op een
forum voor freaks, maar ik maakte de inschatting
dat er wellicht onder de freaks ook mensen zijn
die 1 of meerdere neppers in zijn/ haar bezit
hebben

Daarnaast valt het mij op dat er byzonder
degenerend wordt gereageerd: Het feit dat je op
zoek bent naar een replica wil niet zeggen dat ze
niet kunt betalen

Ik zal mijn bericht proberen te verwijderen en mij
niet mij op dit forum begeven

Laat dit gewoon een tip zijn:

'Er zijn meer horloges dan mensen … Waar om zou je dan een kopie van iets willen. Er zijn er nog duizenden, en er zal er zeker wel één bij zijn die even mooi is."

Wat wil je bereiken met het kopen van een ‘nep’ horloge ?
Als je hem kan betalen … waarom doe je dat dan niet?!
Als je hem te duur vindt en het dus niet wilt betalen … koop een variant van een goedkoper merk. (of een ander mooi horloge :wink: )

Even terzijde: Ik haat mensen die opscheppen met dure dingen … (zeker als ze dan niet duur blijken te zijn … )

Verder sluit ik mij aan bij Louis.

Stap van de kromme weg af, betreed het rechte pad!
(En koop een duur horloge voor de rest van je leven OF kijk eens voor een Seiko :wink: )

Ik wel me hierbij ook even excuseren,
mocht blijken dat je je gekwetst voelt …

Mathias

Ik had vroeger een replica Rolex.

Had alles te maken met de buurt waar ik woonde. Een replica kwijt raken vanwege een mes op de keel leek me beter dan een echte.

Helaas waren ze niet op mijn horloge uit, maar op mijn laptop :frowning:

lekker buurtje :frowning:

robbie409 Schreef:

Ik had vroeger een replica Rolex.

Had alles te maken met de buurt waar ik woonde.
Een replica kwijt raken vanwege een mes op de keel
leek me beter dan een echte.

Helaas waren ze niet op mijn horloge uit, maar op
mijn laptop :frowning:

tja dan had je een replica laptop moeten kopen en een normaal goed horloge een seikootje of zo.
had dan ook eerst even hier een lichtje opgestoken.
was je dit bespaart gebleven.

beter een echt merk van een tientje dan een nepper van 800 euro

als je dat begrijpt ,mag je van mij ook blijven,