Wie wil mij helpen ik zoek een omega replica maar waar?

Beste campion,

Ik geloof best dat je zo’n €250 voor een “goeie nepper” kan neertellen, ik vraag me alleen af op wie je nu indruk wilt maken, terwijl je bijvoorbeeld met een Seiko van €50 jezelf al een horlogeliefhebber kunt noemen, en op dit forum alle hulp en raad krijgt aangeboden.
Met een nepper neem je andere en jezelf in de zeik.

gr Ron

Een Seiko??
Gadver, veel te goedkoop spul.

Vergeef me, ik was nog wat jonger en al helemaal niet bekend met een horloge-forum. Ik had net mijn allereerste leasebak en laptop van de zaak en ging nog naar mijn werk met een stropdas.
Inmiddels ben ik wijzer, geen neppers meer maar mooie duikers of vintages.

Gewoon lachen is dit !
Niet teveel achter zoeken. Het is zeker geen “afzeiken”.

En bovendien, wie ziet er tegenwoordig nog het verschil tussen een echte flauwe grap en een nepper ?

Broeva Haro !! :)-D

astonmartin Schreef:

beter een echt merk van een tientje dan een nepper
van 800 euro

als je dat begrijpt ,mag je van mij ook blijven,

Maare jij hebt een echte Aston Martin :slight_smile: (:P)

i wish i had

maar in ieder geval geen nepper:D

Hoewel er kwade tongen zijn die Aston Martin eigenlijk een “Hommage” vinden aan Jaguar…

Of was het andersom ? :+

Jaguar is opgericht door Sir David Lyon.

De Aston Martin DB7 maakte gebruik van het aangepaste onderstel van de XJS en van de 3.2 liter 6 in lijn motor van o.a. de XJ6.

Daarop werd overigens wel een Eaton-compressor gemonteerd.

Dat Jaguar deze motor vanaf de jaren 30 van de vorige eeuw gebruikte (met diverse cilinderinhouden) staat buiten kijf.

Jaguar is dus zeker geen “hommage” aan Aston Martin.
Aston Martin daarentegen maakt auto’s die zover “opgevoerd” zijn en sportiever zijn dan de Jaguars, dat je ook in die richting niet van een “hommage” kunt spreken.

Een VJ 7750 kan in een IWC DaVinci terechtkomen, maar ook in een Tissot.
Dan spreek je m.i. ook niet van een hommage, nu de modellen zo ver uit elkaar liggen…

Misschien is dit een alternatief voor je:

Het horloge is denk ik wel de stijl die je zoekt, tenminste, als je de foto met de zwarte wijzerplaat bekijkt.

Voor 239$ heb je dan ook nog eens een zwitsers ETA Unitas 6497 handopwind uurwerk. Kwalitatief gewoon goed, vooral in vergelijking met een nep horloge, waar je in de meeste gevallen waarschijnlijk veel te veel betaald voor wat je ervoor krijgt en je maar moet zien hoe lang het horloge blijft lopen.

Piet1995 Schreef:

Ik weet niet precies wat er gebeurd op de site! Ik
heb een bericht geplaatst, krijg wel bericht dat
er iets is gebeurd maar als ik de link volg krijg
ik niets te zien ook de door mij geplaatste
berichten zijn weg!
Maar goed zoals reeds eerder geschreven heb ik tot
nu toe goede ervaringen met XXXXXXXXXXXX Heb daar
een Omega, Breitling en een Panerai.
Als je zijn of haar email wilt hebben hoor ik het
wel. Is wel engelstalig.

Gr. Piet

Piet je snapt het gewoon niet he? Geen links plaatsen voor nepmeuk daar hebben we hier zwaar een hekel aan. Voor dat soort zaken moet je op andere fora zijn.

Kan dit topic aub gesloten worden, er worden nu zelfs fugazi’s te koop aangeboden (td):(:S:S:S

...

Eveline,

prachtige afbeelding onderaan je bericht :smiley: :smiley:

En inderdaad: dit topic verdient een slotje.

Hopla,

Niet op slot aub, laat iedereen maar zeggen wat ie wil,
komen we weer een stap verder bij de vraag:
‘Wie is een echte liefhebber?’

Als 'ie dan op slot moet, dan onder het mom ‘off topic’ en niet omdat we het niet over neppe horloges mogen hebben :smiley:

Er mag gerust over namaak gesproken worden. Wij, de beheerders, hebben afgesproken dat verwijzingen (links) naar aanbieders van namaak en imitatie verwijderd worden.
Jur

Jur Schreef:

Er mag gerust over namaak gesproken worden. Wij,
de beheerders, hebben afgesproken dat verwijzingen
(links) naar aanbieders van namaak en imitatie
verwijderd worden.
Jur

Duidelijk standpunt :slight_smile:

Puur uit interesse: Bestaan er ‘officiële’ forumregels? En zijn deze digitaal beschikbaar? Ik ben wel benieuwd eigenlijk :smiley: