Wie wil mij helpen met een mailing voor de horloge(-merken).pagina.nl?

Ik wil alle merken op de horloge-merken.pagina.nl een mailtje sturen met wat specifieke vragen (zoals of ze me willen opnemen in hun nieuwsbrief e.d. zodat ik de horloge.pagina.nl nieuwsbrief makkelijker en beter kan bijhouden). Maar op de pagina staan 380 merken en dat gaat me dan een dagje duren dus ik vroeg mij af of jullie willen helpen er voor mij een stuk of 30 te bezoeken en mij hun emailadressen aan me door te mailen (en aan te geven welke taal ze als standaard gebruiken).
Als je hier voor voelt, stuur me dan even een mailtje op horloge@pagina.nl dan stuur ik je één of een paar letters van het alfabet die je via de horloge-merken.pagina.nl kunt uitpluizen.

Ik hoop op jullie massale medewerking!
Henrik

Henrik ik wil je graag van dienst zijn.
Zeg maar waar ik moet beginnen.

Groet

NS

Mag ik voorstellen dat iedereen die animo heeft Henrik te helpen dit doorgeeft aan Henrik? Henrik verdeelt dan wat letters van het alfabet onder de enthousiastelingen zodat het geheel binnen twee dagen klaar is, d.w.z. dat Henrik er mee verder kan ;).

Henrik, coun’t me in!

Gerwin

PS Henrik, denk je ook vast na in welk formaat en opmaak e.d. je de mailadressen wilt hebben?!

Als ik je ergens mee van dienst kan zijn, laat het maar effe weten.

Zoals ik het lees lijkt het me niet zo moeilijk en dan kan ik het zelfs nog wel. :D:D

Dat mag je best voorstellen hoor, maar volgens mij heeft Henrik dat ook al voorgesteld :D:D:D

Henrik, mail is onderweg.

Ruud

Geef maar aan Henrik!

Gr. Patrick