Wie wint de Aviator Chronograph t.w.v. 375 euro?

[center][/center]

Dit horloge kon u winnen! http://Russwatch.nl had, omdat het de vorige keer zo leuk is gegaan en goed verlopen, besloten ons voor de kerst nogmaals met een horloge te verblijden! En alsof het de vorige keer al geen mooie prijs was, dit keer deden ze er een schepje bovenop, met de bovenstaande Aviator Chronograaf. Eigenlijk aangeduid met het serienummer maar u voelt (als u de vorige keer mee heeft gedaan) de bui al hangen.

Het horloge heeft een uurwerk, gebaseerd op de 25 steens Poljot 31681, een handopwinder met een diameter van 31 mm en een hoogte van 7,35 mm.

[center][/center]

Functies: uren, minuten, seconden, 24 uurs tijdsaanduiding op 6 uur, datum, chronograaf. Uurwerkfrequentie: 21.600 vph Met een gangreserve tot 42 uur.

De roestvrijstalen kast heeft een doorsnede van 40 mm (zonder kroon) en is waterdicht tot 5 ATM. En dit alles komt in een luxe geschenkverpakking!

De foto hierboven toont trouwens een versie met een witte chronosecondewijzer, op dit horloge is ze rood zoals te zien zou moeten zijn op onderstaande foto waarop u ook gelijk de luxe geschenkverpakking kunt zien, ware het niet dat ik deze foto heb gemaakt. Het is al een betere foto dan de eerst poging maar nu lijkt de wijzer niet zo rood als ze is. Dat moet u er dan maar bij fantaseren:

[center][/center]

Maar goed, wat moet u doen om voor dit prachtige horloge in aanmerking te komen?!?!
Niets meer, u bent te laat…maar u kunt het bestellen op http://www.russwatch.nl:smiley:

15 december was de laatste dag waarop u kon meedoen. Op 16 december zal na loting via hier en de nieuwsbrief de winnaar bekend worden gemaakt. De winnaar zal het horloge op de meeting op 17 december overhandigt krijgen, is de winnaar er niet, zal het horloge op de post gaan.

Krijgt u nog niet bijna wekelijks de nieuwsbrief van de horloge.pagina.nl? Meldt u dan aan via http://www.startpagina.nl/ov/paginanieuwsbrief/formulier.htm?horloge

Hoi Henrik.
SUPER leuke aktie van Russwatch
Alleen hoop ik dat de uiterste datum niet 15 november maar 15 december is.
Allemaal MEEDOEN.
Dank Russwatch voor deze superaktie.
Groeten,JohnSr.

PS je hebt mail

Russwatch.nl, echt super!!!
Deden meer bedrijven dit eens.

Helemaal top Leo!

Helemaal top van Russwatch en ik kan als klant zeggen dat het met de service wel snor zit. Mijn mail is onderweg, allemaal succes…

Leuk, leuk, leuk!!! Ik ben benieuwd wie deze jongen mee naar huis mag nemen!!

Oh, zo’n Poljot Aviator stond nog steeds op m´n wish-list! Mooi, mooi, mooi X(

Leuke actie, van Russwatch! Ik ga es effe surfen…

Mooi horloge en mooie aktie.

Bedankt Russwatch.

Prima actie van Russwatch! Mooi klokje,toch maar eens proberen en anders bestel ik hem misschien zelf wel voor de kerst…

wauw wat een super actie van Russwatch. Mooie klok zeg! Mijn mailtje is verstuurd:)

Ze komen eraan… de Russen met een Sint en kerst gedachte.
Ik zet de deur vast op een kier. Ze zijn welkom.

Mooie actie voor het forum, en een mooie publiciteitsstunt.

Bedankt voor je inspanningen Henrik, door jou inzet weten niet alleen de liefhebbers maar nu ook de leveranciers het forum te vinden, super!!!

Top-aktie Russwatch, mijn mail is onderweg.

Ruud

Echt een hele gave actie!

Ik neus ook rond op andere (buitenlandse) forums en daar heb ik dit soort acties eigenlijk nog nooit gezien.
Ook de limiteds komen volgens mij niet op alle forums voor en zeker niet als jaarlijks terugkerend iets.

Dit is een klasse forum!

Ivo, ik kan het niet beter verwoorden, hier is de top . B)

Super actie Russwatch.nl
Heel mooi klokje.
groet.
Yuen Tai

Leuk zeg! Ik lees dit forum al een tijdje, ben hier terechtgekomen via dzvl. Maar ik heb me nu toch maar geregistreerd, leuk dat dit wordt gedaan zeg.
En ohja, bedankt russwatch!

Altijd leuk deze acties van Russwatch.

Messtal heb ik geen geluk met Loterijen e.d. Des te meer kans voor de anderen :D:D

Henrik,

Als beginnend liefhebber van horloges volg ik de berichten op dit forum regelmatig. Er komen veel prachtige (voor mij onbetaalbare) horloges voorbij. Zo af en toe veroorloof ik me de luxe van een nieuw horloge. Dit exemplaar straalt me toe, dus toch maar een gokje wagen. Ik heb het mailtje al verzonden.

Strakke actie, wordt erg gewaardeerd!
Jaap

Klasse actie van Russwatch, ik ben via de vorige actie in aanraking gekomen met die site en vast ook vele andere op deze manier, betere reclame kun je niet maken, ik waardeer het zeer.

ik kan me alleen maar aansluiten bij al het bovenstaande: TOP

uiteraard zowel van Russwatch als van Henrik, die toch maar weer zijn tijd en energie hierin wil steken!!!

Patrick