Wie ziet het

Een rolex georven, date just uit 2005 helaas zonder papieren wie kan mij vertellen of hij echt is. Er staat een rolex logo gegrafeerd in het glas onder de cijfer 6

2005? Hoe weet je dat?

Beste raadgever is van wie was deze?
Verder denk ik nep, maar kan niet goed zien.

Mijn gevoel zegt nep , de stempel 18K ziet er erg knullig uit , het logo op de kroon precies recht zie je ook niet vaak.
Maar ik ben een echte leek op dit gebied , de experts melden zich vanzelf.

2005 dat is het jaar van het serienummer dat begint met een F , er staat een kroontje in het glas onder cijfer nummer 6 moeilijk te zien met bloot oog verder is hij iet wat beschadigd

Ik moet om 19:00 uur beginnen met werken dus nog ff lekker onderuit op de bank.

10 likes

Google dat serienummer maar eens.

100% nep.

Er wordt hier wel heel wat af-ge-orven de laatste tijd :wink::joy:

5 likes

Naja tenminste een leuke herrinering aan onze jan we slaan hem gewoon met een spijker in de muur

6 likes

:joy::thumbsup:

Jan zelf ja?

Toch een beetje straffen dus voor de tegenvallende erfenis?! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Klein klokske voor jan…

Zonde van de muur :smirk:

1 like

Zonde van de spijker

2 likes

Foto’s is altijd moeilijk om echtheid te bepalen, maar volgens mij inderdaad hartstikke nep. Wat doet een 18k stempel sowieso in een stalen kastje ? Kroontje op de sluiting van de armband klopt volgens mij ook niet. Niet echt :slight_smile:

Is helaas nep :unamused: Google maar eens naar echte afbeeldingen van een DateJust uit 2005, dan zie je het aan meerdere punten.

1 like

Serienummer zegt inderdaad ook al genoeg. Nep dus.

Ik vraag me weleens af of dit niet verkapte advertenties zijn, Paar vage foto’s en hopen op ‘geen uitsluitsel’ en een lucratief PB’tje.

1 like

Hahaha! :joy:

1 like

Ik zou geen neppert aan de muur willen hebben :confounded:

Leuk voor in de magnetron! :slight_smile:

2 likes