wijzerplaat bedrukken

beste mede horloge liefhebbers

Ik heb een submariner gekocht merkloos ETA uurwerk erin voor mijn zoon
Ik wil de wijzerplaat laten bedrukken met een merkje van zijn zelf opgezette kledinglijn merk ,
Het is een zwarte wijzerplaat en daarop wil een witte tekst logo laten bedrukken/
Ik wil mijn zoon van 21 net zo een horloge gek maken als ik hahahaha maar vind t mooi om zoiets vanuit t hart aan hem te geven.Wie kan me daarbij helpen om de wijzerplaat te bedrukken ?
Ook ben ik van plan om de achterkant een tekst te laten graveren .

bvd Michel uit Uden

7 likes

Kan je niet helpen met je vraag, je zult het vast snel vinden. Maar vind het een heel tof gebaar! Succes met de zoektocht :ok_hand:

1 like

Stuur even een PB naar @Barboendel. Misschien wil hij het wel doen.

1 like

Dus je hebt een Rolex met een merkloos ETA uurwerk met een te bedrukken wijzerplaat? :roll_eyes:

2 likes

Yup, die moet je hebben. Doet ie goed.

5 likes

Zo wel zwaaien dan.

Vind wel mooi idee, hoop dat het gaat lukken en ben vooral dan ook benieuwd maar de foto’s uiteraard .
Succes.

ga ik doen dank je

nee een submariner en die is merkloos submariner heb je van meerdere merken na geboots van rolex ja dat wel maar hij is merkloos

Is die nog aanwezig hier? Lees eigenlijk nooit meer wat van of over hem… wel de held die je moet hebben inderdaad.

1 like

Leuk en origineel idee man, hoop dat je foto’s van het eindresultaat zult delen👍

Oh, dat wist ik niet! :thinking:

1 like

Als ze dan maar beter verkrijgbaar zijn :joy:

1 like

Om een dial te drukken is het een beroep dat heet “cadranier”. In Frankrijk is er nog een : Atelca te Parijs.
Het koste ongeveer 100-150 € voor een dial.
Men kan ook zelfs proberen te drukken.

BD

doe ik maar eerst iemand vinden ,desnoods iemand die de wijzerplaat kan demonteren en daarna weer erop monteren

Ik denk dat dat onvermijdelijk is.

wie moet ik hebbben ?

Hij is al genoemd. Barboendel, ik ga hem niet nog een keer taggen want dat lijkt me maar irritant voor hem.
Ik weet niet of ie nog echt actief is hier maar ik zou hem gewoon een PB sturen en vragen of ie iets voor je kan betekenen.

Laatste bericht 5 mei, 12 okt nog gezien

1 like

Gewoon PB sturen en afwachten. Toen ie voor mij bezig was had ie het erg druk maar hij heeft mij zeer goed geholpen en heeft veel tijd in m’n project gestopt.

1 like