Wijzerplaat herstellen

Ben benieuwd :slight_smile:.
Laat je het resultaat zien?

Zo snel gaat het niet, het horloge moet nog arriveren.

Haha uiteraard. Maar na verkoop van tijd :+1:t5:

Ik laat het zeker zien, goed of slecht uiteraard.

2 likes

Ik heb dit oude Licita besteld uit n eBay advertentie (tip van Lassale) en zit nog steeds op het klokje te wachten want dat horloge zelf zit ruim een maand vast in Casablanca en daardoor loopt mijn project een vertraging op. Het wordt vervolgt.

1 like

Geweldige cliffhanger!

We blijven het volgen.

1 like

Hou vol en graag foto’s. Voor mijn Roamer heb ik ook een donoruurwerk uit Mumbai laten komen…

Horloge loopt weer super… geduld…geduld…geduld…

Serge

Inderdaad, geduld is (meestal) de weg naar succes en bedankt overigens voor het meedenken.

‘n tegenslag,
Ik heb dat bruine Licita Prima op 4 mei gekocht en betaald, ik wou de wijzerplaat daarvan als doorplaat gebruiken. Helaas, ik zit nu ruim anderhalf maand te wachten op het horloge die (volgens het trackingnummer) zich nog in Casablanca bevind.
Ik heb vandaag geprobeerd contact te zoeken met CCI (centre colis international) in Casablanca, maar die heeft geen correspondentie mailadres voor vragen, en telefoon beantwoorden houd maar. Nu krijg ik van PostNL te horen dat een pakketje wat anderhalf maand onderweg is, vrijwel zeker zoek is.
Als gevolg hiervan staat mijn project weer volledig stil, maar! met horlogeliefde in het bloed ga ik verder opzoek naar een ander donorhorloge. Ik houd jullie op de hoogte.

:sob:

Balen! Kijk ook even op onderstaande site, zo kwam ik er eens achter dat een horloge uit de OekraĂŻne al een poos bij een supermarkt in de buurt lag. En ik kon een pakket helemaal van Griekenland naar hier en terug volgen. Verkoper gewaarschuwd en dat kwam weer goed gelukkig.

https://en.trackitonline.ru/?

Het is echt balen Martijn, zeer bedankt voor het doorgeven van link naar de trackingonline maar ik kan daar helaas geen spoor vinden die leidt naar het pakketje.
Ik heb vandaag contact opgenomen met de verkoper en met de CCI (een soort post verzenddienst) in Casablanca en die hebben beiden me ervan overtuigd dat het pakketje het land van herkomst op 7-5-2021 om 11:30 Marokko heeft verlaten. Nu dat er ieder spoor ontbreekt ligt m me volgens mij aan de Corona en het daardoor ontregeld vliegverkeer, maar hoe dan ook, het blijft balen en nog’s balen. Maar we gaan door…

Sterkte, en hopelijk komt de boel weer op gang. Kan soms een poos duren voor er beweging in zit. En ik heb dingen ontvangen die volgens tracking nog steeds onderweg zijn.

op dit moment blijven goederen idd weken tot maanden onderweg…gewoon nog ff geduld

Restaureren betekent; geduld, geduld en nog’s geduld.
Wie dat niet kan opbrengen,
moet niet aan restaureren beginnen.

Hèh, hèh, eindelijk is het horloge na exact 2 maanden onderweg gearriveerd. Nu eerst de pas op z’n plaats en even kijken wanneer ik mijn project kan hervatten. Ik houd jullie op de hoogte.

3 likes

Top! Ben benieuwd naar het resultaat :slight_smile:

Gelukkig maar, dat is alvast goed gekomen :+1:

1 like