Wijzerplaat IWC

hallo,

Ik ben in het bezit van een zakhorloge van denk rond 1900 waarvan de wijzerplaat enige beschadiging heeft. Mijn vraag is kan zoiets gerestaureerd worden of moet ik dan opzoek gaan naar een originele onbeschadigde wijzerplaat. (en is zoiets ooit te vinden?)

MvGr Robbert

Als je soms heeeeel lang zoekt (voornamelijk via Internet) en allerlei horlogerelaties inschakelt, dan is zo iets misschien ooit nog wel te vinden. Maar indien je zelf niet zo bekend bent in de wereld plaats dan zelf ook oproepen op sites als Marktplaats en Ebay en zoek (mogelijk ook via dit forum) naar IWC freaks. Heb je het overigens al geprobeerd via IWC Zwitserland zelf (mooie plaats, Schaffhausen)!
Succes!

hartelijk dank hcptdg! ik zag dat ze op de site van iwc zelfs een collector afdeling hebben dus inderdaad een oproep geplaatst! en inderdaad dit forum is de eerste plaats van mijn zoektocht.

Gr Robbert

Je kan het op de bekende internationale fora proberen, daar zijn echt genoeg IWC freaks te vinden denk ik. Succes ermee. :d

op de bekende internationale fora proberen? Sorry Jaap-willem ben een leek. Wie Wat Waar?

Willem, hier wat sites, ik kan ze nooit zo snel vinden op Google:

Timezone
Watchuseek
The purists

en zo zijn er nog wel wat denk ik, denk dat andere je misschien beter kunnen helpen. :smiley: