Wijzerplaat met oxidatie aan de zijkanten

Ik heb al even gezocht op “wijzerplaat” maar heb niet direct een topic gevonden waarin staat wat ik zoek. Zoals in mijn andere topic vermeld heb ik een STB horloge uit begin jaren 60 in een gouden huisje. Werkt perfect maar ik zou het bandje willen laten vervangen, geen probleem maar mijn wijzerplaat is zo aan de zijkanten geoxideerd. de wijzerplaat is licht goudkleurig en de streepjes voor de 1 - 2 - … staan er in het dik opgelegd… MAAR er staat natuurlijk ook tekst op de wijzerplaat die ik zou willen behouden of er opnieuw op willen. Wie of waar kan ik hiervoor terecht? Liefst zuid of midden nederland, ik woon in zeeuws-vlaanderen… De wijzerplaat moet nog gedemonteerd worden, ikzelf kan dit niet. tips en hulp zijn welkom!

groeten,

Dem

Helaas kan ik je niet helpen maar ga deze threat wel volgen. Kan best es van pas komen.
Zeker als es mensen zijn die weten waar dit ook in belgiê kan.

yep, ik woon net tegen de grens, dus belgische adressen ook zeker welkom!

niemand die al een wijzerplaat heeft opgeknapt of ergens laten doen? kan ik me niet voorstellen… :frowning:

please help!

Ik laat altijd mijn wijzerplaat opmaken bij www.causemann-zifferblaetter.de

wel zeer goed maar wel duur reken op zo 160 a 200 euro.

Via Google is deze ook goed
zeker de VS is goedkoop maar daar heb ik geen ervaring in zie

Fausto Perelli (Italie)
Danafi (Spanje)
International Dial Co. (VS)
Gran Esteferas (Spanje)
Lynton Dials (Engeland)

Succes
AntonSV

volgens mij zit er een wijzerplaat opmaker in antwerpen vlak bij het station in de straat waar ook de fourniturenwinkels voor horlogeonderdelen zijn.

Ik ben er jaren geleden eens geweest maar heb helaas geen adres voor voor je en weet niet of deze zaak nog bestaat er stond ook geen naam op de gevel en ik moest naar de 1e verdieping kan ik mij nog vaag herinneren.

Groet
Arie

glashandel.nl kan dat voor je doen.
dan wordtie compleet opgemaakt.

glashandel.nl bestaat niet…

kent iemand de correcte link dan van glashandel.nl of wat er juist bedoeld wordt?

bedankt,

Dem

Waarschijnlijk wordt er http://www.horlogeglas.nl bedoeld.

Ik kan uw horlogewijzerplaat op laten maken, kost ongeveer
€ 450,00 kassa maar dan mag u zeggen wat er op mag,
alleen geen merknamen als het geen merk horloge is?