Wijzerplaat opmaken

Ik heb een vraagje. Ik heb een Zentra met een lelijke wijzerplaat. Nou wil ik die laten opmaken. Een eerste inschatting van een prijs die ik heb gekregen was zo’n 300 euro. Dat lijkt me een hoop geld. Ik vraag me af of er goede ervaringen zijn met bedrijven die een wijzerplaat kunnen opmaken voor een schappelijker bedrag dan dit.

Ik hoor het graag!

Bij voorbaat dank.

Hallo Guy,

ik had laatst gebeld voor een Tissot en daar waren de kosten varierend van 100-250euro.

Als ik jouw was zou ik dus nog even verder rondbellen en ik ben er zeker van dat dit goedkoper kan.

Bedankt voor de rectie Jaap-Wim.
Is het zo dat je met een niet-Tissot horloge ook bij Tissot langs kan voor een andere wijzerplaat? Of is het meer een prijsindicatie?
En zijn er nog tips waar men het beste terecht kan met een dergelijke klus?

Ik ben niet langs de Tissot winkel geweest maar naar een juwelier die dit doet. Ik kan je wel wat links geven al sj wilt?

Links kunnen nooit kwaad. :slight_smile: Heel graag dus! Bij voorbaat dank!

Ik hou me nog aanbevolen voor tips voor wat betreft het laten opmaken van de wijzerplaat van mijn Zentra. Mocht iemand iets weten, dan hoor ik het graag. Bij voorbaat dank.

hallo

in italie(rome) zit een nederlander die wijzerplaten opmaakt. kun je aangetekend naar hem toe sturen met contant geld er in en binnen 3 weken heb je hem als nieuw terug.
Het makkelijkste is als een foto van je wijzerplaat naar hem toe zend en dan kan hij meteen zeggen wat het gaat kosten.

gem rond de 40a50euro.

hier is de link
http://www.faustoperelli.com/

gr mal

Hoi Mal,

Bedankt voor deze tip! Heb je ervaring met dit bedrijf?

ja werkt super.
en het is makkelijk omdat het een nederlander is. ik had een foto gestuurd en direct dezelfde dag al antwoord wat het in totaal ging kosten.
mvg mal

Ah, Mooi. En je stuurt alleen je wijzerplaat op? Die moet dan eerst los… Is dat een klus om zelf te doen? Of is dat meer iets voor de horlogemaker?

guy ik heb je een priveboodschap gestuurd.

Mal, Hoe kom ik bij die priveboodschap? Waar heb je dat naar toe gestuurd? Ik ben nog niet zo heel erg bedreven in dit forum.

zie knopje Prive berichten hieronder. Daar komen je PB’en binnen.