Wijzerplaten en wijzers wisselen: welke kanjer kan me helpen?

Beste mensen,

Ik heb hier 2 Aqualand duikhorloges waarvan ik graag de wijzerplaten en wijzers wil wisselen.

Simpel gezegd: de ene heeft een goed uurwerk en lelijke wijzers en wijzerplaat, de andere een kapot uurwerk maar hele mooie wijzers en wijzerplaat.

Ik heb er veel over gelezen en youtube filmpjes bekeken maar durf het gewoon niet aan. Heb het nog nooit gedaan (wijzers wisselen bedoel ik…). Wat als ik straks m’n mooie oude wijzerplaat bekras? Ik zou het nooit van m’n leven meer vergeten.

Daarom hier mijn oproep: is er een kanjer die me daar mee zou willen helpen? Ik woon in Eindhoven maar vind het helemaal niet erg om er een stuk voor te rijden.

Als dank neem ik een lekker flesje wijn voor je mee! :wine_glass:

Bedankt alvast!

Groetjes,
Bert

1 like

Ah. Een klusje voor de enige echte @handavinci.

6 likes

Nee sorry! Ik vind ze niet om aan te gluren, dus dat kan ik niet. Ik stond vandaag al bijna op het punt om @Dpvh te blokkeren op Whatsapp, nadat hij zei dat hij er eentje aan wilde schaffen :man_shrugging:t2:

6 likes

Je kunt er gewoon over liegen dus het hoeft helemaal niet waar te zijn, maar als je tussen neus en lippen laat vallen dat je vanwege haar onophoudelijke sexdrive in scheiding ligt met een 44 jarige voluptueze cosplayer met roze haar staat hij van het weekend bij je voor de deur om die wijzerplaat te verwisselen. Daar durf ik een monchoutaart op te verwedden.:+1:

18 likes

Jammer @HanDavinci , toch bedankt voor je reactie. Groetjes, Bert

1 like

Hahahaha ik verslik me in mijn monchoutaart!

6 likes

@Aqualand stelt overigens een prima en serieuze vraag. Excuus voor het flauwe intermezzo, let’s go back on topic. Iemand die hem kan helpen?

2 likes

Elke horlogemaker zou dat moeten kunnen toch? Hier op het forum hebben we er sowieso een paar, onder wie @PeterLC en @Floris155. Of ze van wijn houden weet ik niet. :wink:

1 like

Ik ga kapot :joy:

Bedankt Wouter, het was de hoogste tijd om mijn Tinder weer even bij te stellen.

Afijn, nu weer on topic. Help Bert aan een coole mod!

17 likes