Wijzers voor Omega wijzerplaten

Weet er soms iemand welke wijzers er op volgende platen horen?
Foto’s van de aparte wijzers zouden zeer welkom zijn.
Het is namelijk de bedoeling om er een screensaver van te maken die wordt aangestuurd de PC-klok.
Als het lukt en er is interesse voor, zal ik die later wel ergens on-line zetten zodat jullie die kunnen downloaden.

Mvg, Ben.

Je antwoord zou moeten komen van ons aller Wijzerplaat en Wijzer Gekkie: Krabong :smiley:

hans

hcptdg Schreef:

Je antwoord zou moeten komen van ons aller
Wijzerplaat en Wijzer Gekkie: Krabong :smiley:

hans

…die binnenkort waarschijnlijk ook wel een partijtje wijzers in de aanbieding zal hebben! :wink:

:smiley:

Eddy C. Schreef:

hcptdg Schreef:


Je antwoord zou moeten komen van ons aller
Wijzerplaat en Wijzer Gekkie: Krabong :smiley:

hans

…die binnenkort waarschijnlijk ook wel een
partijtje wijzers in de aanbieding zal hebben! :wink:

:smiley:

Dat is niet geheel en al uitgesloten… (sprak hij met voorkennis…):wink:

Bij gebrek aan de juiste wijzers toch maar een beetje aan het experimenteren gegaan.
De wijzers zijn nog niet mooi uitgelijnd en iets te klein zodat het middengaatje waar de wijzers bevestigd worden niet volledig is opgevuld, vandaar het dopje erop.

Hier al een voorproefje.
http://benni.be/klok.html
:slight_smile:

Mvg, Ben.

Leuk!! Zit er een ‘stofje’ halverwege de zwarte wijzer?

hans

@ hcptdg: Nee het is een tekenfout van mij.

@ Johan T: Ik denk dat het hiebij zal blijven, ik heb me al rot gezocht achter de juiste wijzers maar ik vind ze niet, ik wist niet dat Omega al zoveel verschillende modellen gemaakt heeft.
Als ik eens een foto vind van een wijzerplaat zonder date met bijhorende wijzers doe ik misschien wel verder. Pffffff…:+

Gr, Ben.

Ik kan het blijkbaar toch niet laten, daarnet nog even een bezel en glaasje erop gezet.

Eén van de dagen nog eens een kast zoeken om dit in te zetten en zelf maar wijzers maken.

Mvg, Ben.