WIL IEDEREEN MET EEN NIEUWE GS STOPPEN MET DE NA'S WANT IK WIL ER NU OOK DESPERATELY EEN... Echt. Kappen. 😲

Dit is een oproep aan alle nieuwe GS bezitters. Serieus. Ik dacht dat ik alles al had gehad. Alles al had gezien. Alles al wist.

Stop hiermee, ik kan vannacht niet slapen denk ik.

26 likes

Hop, morgen de korting pakken bij de Seiko boutique :rofl:

9 likes

Naar ‘t schijnt wil je uiteindelijk toch een Rolex.

31 likes

Max 10 dagen. Stay Rolexing…

5 likes

hahaha, ik heb precies hetzelfde, eerst wilde ik een speedmaster toen een Rolex OP, EN NU DUS OOK EEN GS!

4 likes

't Is dat ik morgen wat te doen heb, anders was ik op de trein gestapt richting de Seiko Boutique. Voor 50% korting kun je in mijn ogen letterlijk niets beters kopen, met dien verstande: als je er sowieso al een wilde. Niet kopen om het kopen met korting dus, tenzij je ze dan kostenneutraal doorflippert :wink:

4 likes

We gaan gewoon @tompj vragen de hele voorraad weg te kapen. Afrekenen doen we daarna wel.

2 likes

“Wie achter de kudde aanloopt sjouwt altijd door de stront…” :joy: :rofl:

Maar ûh, serieus 50% korting? Doen!

7 likes

tot 50%? of 50%??

1 like

Naar ik begrijp 50% korting op de collectie met de oude logo’s.

1 like

Misschien is het leuk als er hier ook even een paar foto’s van de mooiste GS’s worden neergezet? Dan kunnen we even zien waar het over gaat. :sunglasses:

3 likes

Ja, ik zie door de GS bomen het bos niet meer. Rolex en Omega zijn makkelijk. GS is een wirwar aan codes, types, uurwerken en LE’s.

Kom maar op met de plaatjes.

1 like

Dat Japanse merk welke een gotisch lettertype hanteert in hun logo? Dat kan je toch niet serieus nemen nee, idd stopppen met die NA posts :+1:t2:

3 likes

Zolang jij Donald Duck als avatar hebt neem ik jou niet serieus :innocent:

4 likes

Toch maar een Dumet, Ketelaars, of van der Gang?? :rofl:

1 like

Haha, ik moet toegeven dat ik dat nu juist heb met Rolex. Uitgezonderd de LE’s dan.
’‘Oh, kijk eens wat een mooie 1234567! Maar de 7654321 vind ik ook wel wat :sunglasses:.’’

Seiko vind ik overzichtelijker door de letter/cijfer-combinaties. Maar het is maar net waar je hart ligt, immers, hoe meer je er je in verdiept, hoe meer de refs. blijven hangen.

2 likes

De mooiste

Uhuh, about that. Iemand in de buurt van Amsterdam die voor mij voor 2200 piek een Springdrive GS op kan halen morgen? Als je ING of Rabobank hebt stort ik je het geld zo over. Dan delen we de winst :v:

14 likes

:sunglasses:

1 like

Haha, hij maakt 'm gewoon. Laten we het erop houden dat genoeg is gesproken over dat onderwerp en dat er nu eenmaal geen consensus is.

2 likes

Woon jij in de buurt? :earth_africa: :smile:

1 like