Jammer hoor dat het zover weg is,had het nou bijv. regio Zuid-holland/Zeeland/noord-brabant geweest had ik zeker wel willen komen.Ziet er namelijk wel erg leuk uit allemaal haha.
Bravo Tom, ziet er erg goed uit allemaal. Ik had me al gemeld via PB bij hhe, en mijn broertje mag mee dus wij komen met z’n twee. De horloges gaan uiteraard ook mee.
De quiz zal vast en zeker plezier opleveren en wie weet nemen we nog een mooi aandenken mee naar huis.
Net kwam de UPS koerier een grote doos brengen van Juwelier Martens uit Maastricht.
Wat denken jullie van polo’s van Panerai, Jaeger LeCoultre, een Breitling T-Shirt, een bodywarmer van Baume & Mercier, een echt cricketshirt van Tag Heuer, Breitling chocolade, Panerai petten, Panerai Shirts, een Hublot Big Bang pet.
Breitling chocolade, de PR afdeling wist niet meer wat ze moesten bedenken na alle vorige items. Maar wel leuk en lekker, daar gaan we ten minste van uit
Er is in ieder geval een mooie prijzencollectie aanwezig, toppie!
Vandaag zijn de spullen van Juwelier Steltman uit Den Haag binnengekomen. Ik kan jullie verzekeren dat we voor iedereen wel wat hebben!
Wat denken jullie van een cartier schoonmaaksetje, een Panerai boek, werderom een mooi Panerai shirt en pet, een prachtige Blancpain DVD, Cartier Ballon Blue snoepjes en nog veel meer (ben het even kwijt )
Vandaag zij ook de spullen van Hamilton bezorgd. Wat denken jullie van een mooie canvas tas en pet, een hele mooie ballpoint met leren hoesje en Hamilton Manchetknopen!!!
Ik ontvang hopelijk nog van 1 juwelier een pakketje, we hebben in ieder geval een hoop mooie dingen!!!
Inderdaad, alle lof voor deze bedrijven, dit is natuurlijk wel effectief de doelgroep opzoeken, beetje eigenbelang zal er bij zitten, niet erg, zo werkt het gewoon.
Evengoed neem ik aan dat deze bedrijven alle nog een bedankje toegestuurd krijgen.
Groeten en tot vrijdag.