Wil stelt zich voor

ttiwwop

Welkom!

Welkom en veel plezier hier Wil. :thumbsup:

Welkom op HF Wil!!!

Welkom wil.

1 like

Welkom Wil, veel plezier hier :+1:

Welkom en veel plezier op dit forum!

welkom

Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!:sunglasses::+1:

Welkom Wil!

En met zo’n uitgesproken voorkeur zijn :camera_flash: meer dan welkom​:hugs:…

Willem-Jan

Welkom!

Welkom op het forum!

Leuk overzicht @Dorfmeister! De pagina van sometimeago was me wel bekend, maar deze kende ik nog niet. Uiteraard geen compleet overzicht, maar dat bestaat waarschijnlijk niet gezien de enorme diversiteit.

Enfin, het horloge van vandaag wordt de Supporter. Klein, fijn, en met separate secondewijzer. Bandje is een zwart glanzende hagedis.

Groet, wil

1 like

Heel leuk. Wel apart dat er zowel het ‘oude’ Belgisch-Nederlandse Pontiac als het latere werk uit de jaren ‘80/‘90 is opgenomen.

Omdat bloed kruipt waar t niet gaan kan ben ik de laatste tijd me gaan oriënteren op een nieuw horloge. Ja, nieuw. Niet tweedehands, soms wil je nieuw. Omdat ik al dit onderstaande exemplaar heb voor de dagelijkse ‘boodschappen’ waar je overigens lekker met bandjes kan swappen, zoek ik iets anders en is mijn oog (opnieuw) gevallen op Meistersinger.
De keuze is vrijwel gemaakt, ik twijfel nog tussen twee modellen maar dat komt wel goed. Dan toch nog een gewetensvraag: wat is een schappelijke korting op de adviesprijs? En is een korting in accesoires even logisch/gangbaar als een korting in aanschafprijs?

Groet, wil

Heb even zelf gezocht door het forum en ben al veel wijzer geworden. Deze vraag:

is daarmee al beantwoord :wink:

Groet, wil