Wil stelt zich voor

Net als elk forumlid stel ik me graag even voor. Mijn naam is Wil en ben al sinds kind geïnteresseerd in horloges. Soms had ik er geld (voor over) en soms niet. Zo gaat dat.
Het design van horloges staat bij mij op de voorgrond. Dat wil niet zeggen dat dat wat onder de motorkap niet belangrijk is, maar uiteindelijk kijk je naar de tijd. Ik houd van vintage modellen en heb een aantal Pontiac (ze bestaan, dat soort liefhebbers) weten te verzamelen met een Arc-en-Ciel als mooiste exemplaar.
Verder heb ik geen grote ambities in high-end manifacturen en dure merken, maar vind ik het leuk om zo nu en dan een modelletje erbij te kopen, en om te zien wat de trends zijn in klokkenland.

Groet, Wil

19 likes

Mijn beste,

Wil, van harte welkom binnen die inspirerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom!

Welkom en veel plezier op HF! :smiley:

Welkom Wil, veel plezier op het forum!

Dank, en dat is nou weer grappig. Dat de eerste reactie van @Tissot62 komt. Laat ik zeggen, het werkpaardje. Quartz, ik geef t toe, maar wel een Frans exemplaar.

4 likes

Welkom wil :+1:

Welkom welkom!

Welkom op HF, Wil! En wij zijn altijd geïnteresseerd in plaatjes. Dus laat maar zien die verzameling!

1 like

Welkom, Wil!

Van harte welkom :clap:

Pieter.

Welkom Wil!
Veel plezier hier!:+1:

Welkom!

Van harte welkom :+1:

Welkom!

Welkom!

Welkom enne: foto’s!!!

Welkom Wil!

Welkom! Als je fan bent van Pontiac denk ik dat deze topic wel interessante lectuur oplevert :wink:

Welkom!