Opgegroeid met Eminem en luister nog steeds vaak naar hem, dus toen ik hoorde dat er een Eminem G-Shock uitkwam moest ik hem hebben. Ik had echter weinig hoop, hij was in de VS nagenoeg overal binnen 10 minuten uitverkocht. Toen bleek dat de Europese release twee weken later pas was, was ik natuurlijk behoorlijk blij.
Vorige week kreeg ik een belletje van een juwelier waar ik had aangegeven dat ik op de wachtlijst wilde voor deze editie. De G-Shock was binnen, en of ik hem nog wilde hebben, want ze hadden er maar twee, en de wachtlijst was lang. Niet lang getwijfeld, gewoon gekocht. Heb hem inmiddels sinds 1 februari om, en ben van plan deze tot 1 maart te dragen. WIS Survival of iets in die trant.
Hier wat foto’s die ik zojuist heb gemaakt voor jullie.
De omdoos met skyline van Detroit en handtekening van Marshall Mathers:
Het is de grotere broer van de DW6900, en dat is duidelijk te merken. Is een stuk meer aanwezig op de pols dan zijn ‘kleinere’ broertje. Daarnaast maakt deze gebruik van nieuwere verlichting, een heel stuk feller en naar mijn mening mooier.
Dan moet je deze zeker hebben. DW6900NB-7 Dit is de eerste “Eminem” G-Shock.
Hij was de eerste die hem droeg in zijn clip. Daarna moest iedereen hem hebben.
Ondanks dat hij niet Limited is wordt hij door G-Shock verzamelaars nog steeds de Eminem genoemd. Casio was niet gek en daarom is er nu een officiele Eminem Ltd.
Thanks voor de berichtjes heren. Inderdaad is het geen schoonheid, naar mijn mening zijn alle G-Shocks niet bepaald mooi (understatement haha). Maarrrr, als beater zijn ze top, en dan heb ik ook liever een beater die net dat beetje extra voor mij heeft, zoals deze Eminem.
Ik wist al van die van Dreski. Die gaat er ook nog een keertje komen voor erbij, maar voorlopig ben ik content.
Vind de verpakking wel mooi.
En hoewel ik best van subtiel hou, had ik bij een Eminem-versie toch iets(je) meer verwacht…
Maar misschien blijft hij nu zo ook wel smaakvol…