WillemH (tu)

Erg vlotte deal. Maakte een flink bedrag naar Willem over en 2 dagen later was de klok bij mij binnen. Geheel volgens omschrijving en de gehele transactie was voorzien van een goed contact.
Topper!
Jur

Wim heeft mijn IWC Pilot gekocht. Alles verliep soepel, goed contact gehad via pm. Helemaal prima!

Mooie deal kunnen doen. Vlot mail-contact,…

Na wat omzwervingen ( :wink: @WillemH :wink: )en een goede 300km later kreeg ik het uurwerk in zeer goede staat in mijn bezit.
Uurwerk was eigenlijk in (nog) betere staat dan op de foto’s.
Alles erop en eraan.

Klasse!

Ik zou wederom een dealtje doen met WillemH

Thanks voor de marchandise!

Vorige week van WillemH een horloge gekocht.
Ik had het geld gelijk overgemaakt, en daarna was het horloge op de post gegaan.
Hij is inmiddels binnen, en ben er erg tevreden mee. Hij is nog helemaal in perfecte staat.
Verder zat hij goed verpakt (erg goed zelfs), en alles klopt helemaal.
Erg prettig zaken doen, zeker voor herhaling vatbaar (tu)!

Het is heel prettig zaken doen met Willem.
Horloge goed verpakt en snel geleverd, bovendien in prima staat, beter nogg dan beschreven.
Ik kan Willem iedereen aanbevelen.

Gisteren een mooie mesh band bij Willem afgehaald.
Erg prettig ontvangen, nog even rustig over horloges en bandjes gepraat, en tevreden terug naar huis gegaan met mijn nieuwe bandje :slight_smile:
Willem, bedankt :~

Bandje was snel binnen en in perfecte staat (tu).

Een aanrader!

2 bandjes gekocht van Willem, hij had een mooie deal voor me gemaakt.
Geld overgemaakt en de volgende dag de bandjes keurig verpakt in de bruivenbus.
Goed contact, en erg mooie bandjes.
Willem bedankt.

Groet,
MArtin

Hier hetzelfde.

Bandje gekocht. Vlotte, keurige afwikkeling en perfect bandje.

Als horloge-leek naar een specifiek horloge opzoek (fathom seiko) en gevonden bij WillemH. Op foto/beschrijving afgegaan en vervolgens via pb afgehandeld. Alles zeer naar wens, prachtig horloge + mooi bandje erop gemonteerd erbij gekregen en ook nog op tijd afgeleverd op huisadres zonder reallive gezien te hoeven hebben wat overigens wel mogelijk was maar geen tijd meer voor had. (voor verjaardag partner ;).

Zojuist een mooi horlogeboek van Wim overgenomen.

Zeer vlotte deal.

Goede communicatie en zeer goede verpakking(tu)

Nogmaals hartelijk dank,

Marc

Van Wim een monster overgenomen. De Dracula. Prettig horloge en prettig zaken doen. Bij aankomst bleek er een klein barstje te zitten in het glas, maar dat is perfect opgelost door @WillemH

Topverkoper, tot een volgende keer!

Na een enthousiaste reactie van @willemH op mijn Timegrapher, heb ik deze met veel plezier aan hem verkocht. Prima deal :grin:

Horloge van @WillemH gekocht. Horloge keurig zoals omschreven. Vlotte communicatie. Betrouwbare verkoper!

1 like

Een leuke ruildeal met @WillemH gedaan. Zeer snel geregeld. Top!

Stowa flieger overgenomen van @WillemH . Leuk contact, goede deal!

Omega Speedmaster FOIS overgenomen van Willem.
Snelle, prettige en correcte communicatie en dito afhandeling. Horloge en toebehoren waren volledig conform de advertentie.
Prima zaken doen met @WillemH.

Een horloge verkocht aan @WillemH. Nette communicatie, razendsnelle betaling, een berichtje bij aankomst van het horloge, een recensie op dit forum en een goed tehuis voor het horloge. Beter kan niet. 100% aanrader!