WillemP

Deze man heeft om onbekende redenen geen eigen ervaringen topic meer dus hier een nieuwe :sparkler:

Ik trap af omdat ik een uiterst plezierige deal heb gedaan om een schitterend horloge uit de collectie van @WillemP te kunnen overnemen.

Ik zou in de avond een mail sturen naar een winkelier om een afspraak te maken toen plots in het blauw een advertentie verscheen voor een Citizen Eco-Drive One. Twee dagen later al op de mat :muscle:t2:

Duidelijk dat het horloge zorgvuldig behandeld is, goed verpakt en ook voor een zeer courante prijs. Ik ben fan.

Handgeschreven briefje om mij veel plezier te wensen met dit mooie horloge geeft wel aan dat dit een sympathieke liefhebber betreft. Dikke aanrader en zou het zo weer doen.

5 likes

Twee weken geleden mijn Rolex Explorer I verkocht aan @WillemP.

Relatief nieuw forumlid maar het contact verliep soepel en we waren er spoedig uit. Ivm. het coronavirus niet persoonlijk overhandigd, maar hij heeft het geld overgemaakt en heb ik het horloge opgestuurd. Nog een terugkoppeling gekregen na ontvangst. Vlotte en leuke deal :ok_hand:t2::+1:t2:

1 like

Afgelopen week een Meistersinger gekocht van
@WillemP

Goed en duidelijk contact.
Leuke en snelle deal👍
Ik kreeg duidelijke foto’s gestuurd.
Ivm. corona afgesproken om het op te laten sturen.
Pakket was netjes verpakt met veel bescherming.

1 like

Afgelopen vrijdag een flitsdeal gemaakt met een @WillemP.

Dank voor het zeer prettige contact, de duidelijke afspraken en de snelle afhandeling!

Het ging allemaal heel soepel en snel.

Zeker een aanrader!

1 like

Een hele fijne kennismaking gehad met @WillemP waarbij de Portugieser is ingewisseld voor 2 andere horloges. Aanrader!

2 likes

Horloge overgenomen van @WillemP namens mijn vader. Prettig contact en goed afspraken mee te maken! Volgende keer kijk ik wel uit met het openen van het pakketje, met de kerst kan ik waarschijnlijk nog de stukjes piepschuim vinden :joy: :+1:

1 like

Na een fair bod, een mooie Montblanc aan @WillemP verkocht. Makkelijk en vlot, dat mag vaker! :+1: