Vandaag heeft @wimm5 een Steinhart van mij overgenomen. Hele aardige horlogeliefhebber. Gezellig wat over onze hobby gepraat. Prima communicatie en stipt op afspraaktijd. Aanrader!
Bedankt Wim!
Leuke Baltic overgenomen van Wim.
Het was een vlotte en leuke transactie!
Wat een leuk horloge is die Baltic!
Vanmorgen een mooie witte Seiko Atlas om mn pols gedaan. Hartstikke bedankt Wim. Groetjes, Raafje
Van Wim / @wimm5 mijn tweede Bulova kunnen overnemen. Net als bij de eerste maal een zeer aangenaam contact, een prettige prijs én een wonderschoon horloge met een groot draagcomfort om mijn pols.
Wim, merci en bij de derde aankoop kom ik het horloge bij je ophalen!
Goed om te horen.
Veel plezier met de Bulova, Charles!
Vandaag een vlotte ruildeal kunnen maken met @Wimm5.
Na een fijne ontvangst en een vlotte babbel kunnen we weer pronken met iets nieuws rond de pols.
Aanrader dus!
Bedankt, Wim!
Ook net bij Wim langsgeweest om een horloge op te halen. Het is de tweede keer dat ik iets van hem overneem, en dat was opnieuw fijn! Bedankt, @wimm5!
Vanmiddag een horloge aan @wimm5 overgedragen. De deal was ruim twee weken al beklonken en het horloge moest veilig van NL naar BE. Toen bleek Wim regelmatig te vergaderen nabij mijn werkkantoor en besloten we een persoonlijke overdracht. Tof van Wim was dat ie wel alvast de centjes betaalde.
Top die Wim, aanrader!
Wel jammer dat ie al belangstelling toonde voor een ander horloge uit mijn ‘collectie’,
Dezelfde smaak misschien?