wimm5

Horloge verkocht aan Wim . Hele prettige ervaring .
Alles ging soepel PostNL was ook snel dus perfecte deal !
Wim bedankt .

1 like

Wim @wimm5 heeft hier op het mooie forum een Nomos van mij gekocht. De communicatie verliep super; snel en zeer vriendelijk, geld werd meteen overgemaakt. Een leuke kleine Breitling als inruil komt nog mijn kant op.

5 sterren van mij voor Wim :+1:t2:

Groet, Matthijs

1 like

Ik heb mijn Turtle aan @wimm5 verkocht en het was een perfecte deal. Vlotte en vriendelijke communicatie, topper! :sunglasses:

1 like

Horloge verkocht aan Wim . Hele prettige ervaring .
Alles ging soepel PostNL was ook snel dus perfecte deal !
Wim bedankt .

1 like

Mooie deal gemaskt met ruil en koop met Wim. Echt een topper!!! Aanrader

1 like

Leuke ruil voltooid met Wim :+1:

Prettig contact en vlotte afwikkeling, aanrader :beers:

1 like

Horloge verkocht aan @wimm5
Prettige communicatie en gelijke onderhandeling, ook de betaling was snel geregeld.

Aanrader dus :+1:t2:

1 like

@wimm5 heeft deze week een horloge van mij overgenomen. De communicatie heb ik ervaren als bijzonder prettig en een akkoord over de prijs hadden wij dan ook snel bereikt. De daaropvolgende betaling was gedaan nog voordat ik er erg in had en dankzij de uitzonderlijk snelle levering door PostNL zat het horloge 1 dag later bij Wim om de pols.

Enjoy! :+1:

En aan een ieder die Wim benaderd of door hem benaderd wordt: maak je klaar voor een volle 5-sterren ervaring!
:star: :star::star::star::star:

1 like

Afgelopen maand mā€™n Zeemeeuw aan @wimm5 mogen verkopen.
We waren het snel eens over de prijs en het face2face contact was aangenaam.
Kortom, het is fijn zaken doen met Wimm5.

1 like

Een leuk horloge gekocht van Wim. Snelle deal en fijn afhalen! Erg blij met de nieuwe aanwinst!

1 like

Horloge verkocht aan Wim @wimm5
Eerlijke communicatie en vlotte deal en betaling. Fijn berichtje met foto van het horloge gekregen toen het aangekomen was. Top!

1 like

Zojuist een prettige transactie afgerond met Wim. Vlotte communicatie en overeenkomst over de prijs.
Ook naderhand nog een foto ontvangen van de nieuwe eigenaar, dat maakt de wederzijdse hobby nog leuker! Wim, bedankt :+1:t2:

1 like

Een zeer mooie Bulova accutron van @wimm5 overgenomen voor een absoluut nette prijs. Communicatie met en service van Wim zijn meer dan vijf sterren waard!

1 like

Mooie Orient Kamasu overgenomen van @wimm5, na een vlotte en prettige onderhandeling, supersnel en bombproof verstuurd naar NL. Zelfs een foto voor track&trace ontvangen.
Blij met de nieuwe aanwinst en zeer prettig communiceren en zaken doen met Wim.

1 like

Deze week het bijzondere OekraĆÆneveiling G-Shock horloge verkocht aan zeer betrokken en sympathiek forumlid Wim @wimm5 uit BelgiĆ« en dat was een topervaring in Ć©Ć©n woord gezegd! Uiterst vriendelijke communicatie en snelle betaling. Zoals we het allemaal het liefst zien op het forum! :+1:

Verder natuurlijk heel geweldig dat hij het horloge heeft gekocht, want daarmee steunt hij Giro 555 t.b.v. hulp aan de OekraĆÆners in de tragedie die ze daar doormaken! Dank Wim! :blush:

Heel graag tot een volgende keer en geniet van je G-Shock!

PS. De opbrengst van deze verkoop maak ik geheel over naar Giro 555. Daar plaats ik uiterlijk morgen een melding van op het forum.

1 like

Deze week voor de tweede keer zaken mogen doen met gerespecteerd forumlid- en inmiddels horlogevriend- Wim @wimm5 uit het gezellige Belgiƫ. Net als de vorige keer was het mij een groot genoegen om weer contact met Wim te hebben. Zeer plezierig in de communicatie en stipt in zijn afspraken. Kortom: TOP! :ok_hand: :slightly_smiling_face:

Hartelijk dank Wim- veel plezier met de Shorokhoff- en graag weer tot ziens een volgende keer! :+1:

2 likes

Vlotte deal kunnen maken met Wim. Prettige communicatie en snelle/correcte verzending. prima @wimm5 :+1:t2:

1 like

Toptransactie afgerond met @wimm5

Eerlijke kerel, leuke babbels gedaan over horloges en die waren bombproof ingepakt.

Zeker een aanrader voor mij!

1 like

Vandaag mijn eerst HF aankoop gedaan bij @wimm5.
Zeer aangenaam kennismaking met deze hobby en Wim heeft al mijn vragen beantwoord.
Tevens ook nog goede tips gegeven die ik als beginner zeker kan gebruiken.

Horloge zelf was zeer een fullset en was volledig zoals geadverteerd.
Zal zeker in de toekomst niet twijfelen om met Wim nog transacties te doen.

1 like

Vandaag en zeer leuke ruil gemaakt met @wimm5
Zeer vriendelijke en aangename ervaring, tijdens de koffie nog een babbeltje gedaan over horloges, aanrader!

1 like