Wimnos

Bandje verkocht aan Guillaume, vlotte betaling en goede communicatie.

Floris - dank voor jouw feedback en right back at you: bedankt voor de prettige communicatie en vlotte afhandeling.

1 like

Omega Dynamic Chrono overgenomen van Guillaume.

Uitgebreide en goede communicatie. Waarom? Omdat hij bij “doorvragen” vlot en netjes blijft reageren en zelfs ongevraagd extra foto’s stuurt. Ook het testen van de gangreserve was geen enkel probleem op mijn verzoek (onderhoudshistorie niet helemaal bekend).

Verdere afwikkeling als bevestiging ontvangst betaling, foto’s inpakproces en info verzendgegevens ook prima in orde. Verpakking: bomvrij!

Enige kanttekening die ik heb, is dat het horloge als “goede staat en weinig gedragen” werd omschreven en dat vind ik net iets te mooi omschreven (staat band, beschadigingen lugs). Echter, ik ben wel zo realistisch dat het horloge 17 jaar oud is en je daarover dan van mening mag en kan verschillen. Misschien waren mijn verwachtingen te hoog…

Samengevat: prima ervaring!

Grt. Marco

Ook hier een top ervaring met Guillaume :+1:

Net een horlogedoos van Giullaume gekocht.

Alles netjes volgens afspraak, een aanrader.

Setje manchetknopen verkocht aan Guillaume, snelle response op de PB’s en een vlotte betaling, al met al een koper om aan te raden :slight_smile:

Zeer vriendelijke man, top ervaring!
En bedankt voor de koffie :slight_smile:

Vintage klokje verkocht aan Guillaume. Snelle betaling, goede communicatie, Ă©n een leuke portie redelijkheid en geduld ivm een postnl probleempje. TOP! Tot de volgende @GuillaumeNOS

Goeie vent die @GuillaumeNOS , fijne contacten via PB, vlot betaald! :ok_hand:

Begin deze week een horloge verkocht aan Guillaume (@GuillaumeNOS) en dat was een uitstekende ervaring :+1:

Zeer vlotte en leuke communicatie en snelle betaling. Guillaume is een echte liefhebber!!

Hopelijk tot een volgende keer.

1 like

3 banden overgenomen van Guillaume. Nog voordat het geld op zijn rekening stond de banden toch op de bus gedaan. Dank hiervoor! (TU)

Eerder deze week weer een prettige deal met @GuillaumeNOS gedaan.

Guillaume, leek om je een keer persoonlijk ontmoet te hebben en nogmaals hartelijk dankđź‘Ť

Gr. Marc

1 like

Prima forumlid om mee te handelen. Snelle communicatie en komt afspraken na.

1 like

Ook ik heb een positieve ervaring met @GuillaumeNOS aan dit rijtje toe te voegen. Ik heb een slangenleren Ko-band overgenomen die ik vandaag keurig verpakt heb ontvangen. Vlotte communicatie, een aanrader!

1 like

Bandje overgenomen van @GuillaumeNOS.

Snelle
Communicatie en verzending!

Dik tevreden! Kortom: een aanrader. :slight_smile:

1 like

@GuillaumeNOS heeft van mij een Seiko Presage overgenomen. Erg plezierig contact en snelle afspraken. Perfect! :+1:

1 like

Alle complimenten voor @wimnos (Guillaume) voor de deal die wij samen gemaakt hebben.

Hij had veel geduld met mij en gaf me alle vrijheid. Uiteindelijk na een prima gesprek samen tot een deal gekomen en afgesproken. Alles zoals het was besproken en geen enkele verassing.

Top aanbieder en een aanrader wat mij betreft :+1:t2: Bedankt voor alles !

Guillaume stuurde me een berichtje toen ik mijn nieuwe oris net had. Mocht ik er ooit vanaf willen of ik hem dan wilde benaderen.
Zo geschiedde het. Leuke ruildeal gemaakt waar we beide tevreden mee waren.
Omdat wij liefhebbers geen geduld hebben en iets zsm aan de pols.moeten hebben wanneer het ons ons hoofd zit is hij hem vanavond op mijn werk op komen halen.
Concluderend: prima comminicatie, leuke gast, prima zaken mee te doen.
@wimnos veel plezier er mee! :+1:

1 like

Perfecte transactie met Guillaume.
Bedankt!

1 like

Zojuist aan Guillaume een Nomos Orion verkocht. Erg prettige communicatie, een prima deal en een leuke afhandeling. Een aanrader dus.

2 likes