Gelet op het zware jaar dat hij (bijna) achter de rug heeft lijkt hij mij ook de aangewezen persoon om dit prachtige horloge in ontvangst te nemen.
Mijn stem heeft hij!
Gelet op het zware jaar dat hij (bijna) achter de rug heeft lijkt hij mij ook de aangewezen persoon om dit prachtige horloge in ontvangst te nemen.
Mijn stem heeft hij!
Ja, die vriend verdient zo’n mooie Brunmontagne.
Dank voor je lieve woorden, Ferry. En mooie keus!
Ik zie al een paar hele mooie voorbij komen zeg! Dat wordt super lastig kiezen straks….
Tof initiatief
Is ie gratis? Dan wil ik hem graag voor mezelf. Waarom? Waarom niet?
Nee geintje natuurlijk. Als ik hem aan iemand hier zou gunnen zou dat @BroederBill zijn. Die man staat altijd voor iedereen klaar, heeft een job waarmee ie iets bijdraagt en zet zich belangeloos in voor anderen die het nodig hebben zoals o.a. mensen uit Oekraïne.
Je kan hem ook aan @RLC geven. Die maakt graag reclame voor gekregen goodies en dat levert gegarandeert een hoop aandacht op.
Ja die verdient hem zéker
Broeder Bill dan hè.
Laten we hier verder niet op ingaan, anders wordt het zo’n vrijdagmiddag topic…
Uitstekende suggesties zijn er al gedaan . Ik sluit me erbij aan, gelukkig zonder een keuze te hoeven maken
Heel mooi idee en initiatief @WristCandy en @Brunmontagne
Nou, het ís ook bijna vrijdag middag, dus wat mij betreft …
En voor de duidelijkheid, ik bedoel Broeder Bill hè niet die ander😉
Leuke reacties tot nu toe mensen! Bedankt voor jullie enthousiasme en de (nu al) hartverwarmende verhalen.
Zoals Jeroen al mooi zegt:
Dat wordt een mooie uitdaging!
Hij geeft het nog maar een keer aan, doe er je voordeel mee. Nils je verdient het
Ik ken hem verder niet maar @Chlorophyl lijkt me een toffe gast. En anders @blufkakel wel die oale influencer. Hij verdient hem alleen als Nils naast de pot piest.
Voor mij is @DirkT een voorbeeld van belangeloze helper. Staat klaar voor met name de USSR/CCCP groep. Hij is een wandelende encyclopedie die met zijn gouden handen menig persoon heeft geholpen. Voor mij een voorbeeld van menselijkheid.
Ik heb geen insta maar doe graag mee met dit fantastische initiatief.
Ik zou dit prachtige horloge graag willen schenken aan een vriend van mij die vanuit het niets in zeer zwaar weer terecht is gekomen.
Een onschuldige oogoperatie (gewoon keurig in Nederland) is vreselijk misgegaan waardoor zijn hersenen de hoeveelheid licht die hij binnenkrijgt niet meer kunnen verwerken. Je zou het kunnen uitleggen alsof je met wijd open ogen door de woestijn wandelt.
Inmiddels zijn we 5 jaar verder, is zijn hele huis verduistert (en dan bedoel ik echt doka), kan hij nergens meer heen, is daglicht net zo heftig als het kunstlicht in de avond, komen vrienden niet meer langs (want tsja, dan zit je daar in het donker), ziet hij geen tv meer (veel te intensief) en heeft hij alles wat je maar kan bedenken al geprobeerd (en de dokters met hem).
Hij beweegt zich zelden buiten zijn huis (in de avond een zonnebril en pet op) en moet dan ook nog dealen met grappige mensen die menen daar iets van te moeten vinden en zeggen. Overigens heeft iedereen ook altijd wel een goed bedoelde oplossing klaar wat eigenlijk suggereert dat hij niet slim genoeg is om dat zelf bedacht te hebben
Hij keert nu alle dubbeltjes om, zodat hij zelfstandig kan blijven wonen maar dat wordt steeds lastiger.
Ik zou hem graag weer eens wat blijer zien en deze Representor (en dan gewoon de groene zoals op de foto boven dit topic) zou hartstikke leuk zijn.
Er zijn als het goed is twee forumleden die dit verhaal bekend zal voorkomen want ik weet dat zijn neven hier lid zijn.
Vaak komen mensen met (voordehandliggende) suggesties, om te leren wat de argumenten zijn waarom het geen oplossing is. Begrijpelijk echter wanneer je het anders opvat, dat is ook heel gebruikelijk. Maar goed, wat een ongelooflijk rot verhaal. Niet voor te stellen, ondanks alles geprobeerd, is er hopelijk een keer een oplossing.
Ik gun hem aan @WatchGeek, ja aan mezelf. Ik zou hem daarna graag willen veilen voor een goed doel zoals kika stichting ALS of de voedselbank (is toch ook een kerstgevoel). Mocht dit niet mogen dan zou ik graag @Zirx willen nomineren zodat wij dit alsnog mogelijk kunnen maken.
Gegroet.
Veilen klinkt goed maat! Doen we
…….AND THE WINNER IS……
De winnaar van de eindejaarsactie “Brunmontagne meets Wrist Candy” is bekend!!!
Wij hebben op de diverse social media, maar ook hier op HF veel mooie en hartverwarmende reacties gelezen. Hartstikke leuk dat iedereen zo betrokken is geweest, super! Om alle kandidaten een gelijke kans te geven hebben we van ieder social media kanaal 2 kandidaten geselecteerd en die in een tombola gestopt. Daar is Nils @Chlorophyl als uiteindelijke winnaar uitgekomen.
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst: een Brunmontagne Representor 42 in staal met blauwe wijzerplaat en lederen band! De winnaar is al op de hoogte en is hartstikke blij dat hij dit prachtige horloge in ontvangst mag nemen. Hij is je van harte gegund Nils!
Iedereen nogmaals bedankt voor de mooie suggesties!
Pascal Bruinenberg | @Brunmontagne
Jeroen de Ree | @WristCandy