Win een Brunmontagne Representor maarrrrr…. hij is niet voor jou!

Pascal @Brunmontagne en ondergetekende hebben een eindejaarsactie op Instagram gelanceerd en in overleg met @Jur mogen wij deze op HF plaatsen om ook zoveel mogelijk HF-ers de kans te geven om te winnen. Het is uiteindelijk voor een goed doel: een bijzonder iemand in jouw leven :muscle:t2:

Hieronder de actie:
Wrist Candy Watches meets Brunmontagne: allebei gestart uit passie voor mooie horloges en allebei al 4 jaar actief. Speciaal voor onze volgers op Instagram hebben we een super leuke eindejaarsactie bedacht: win een door jou persoonlijk samengestelde Brunmontagne Representor!

Alleen…….jij krijgt hem niet :innocent::sunglasses:

Omdat Kerst voor de deur staat en geven veel leuker is dan krijgen kun je hem alleen kado geven aan een speciaal persoon.

Hoe werkt de actie?

  1. ga naar brunmontagne.com en stel je favoriete horloge samen uit 42 configuraties in 40 en 42 mm (limited editions uitgezonderd).
  2. zet in je reactie op mijn Instagram bericht (link hieronder) en op hetzelfde bericht bij @brunmontagne welke Representor je kiest, aan wie je hem schenkt en waarom. Heb je geen Instagram dan kun je ook op dit bericht reageren, no worries.
  3. volg, like & share! (dit is een must - als je op Instagram zit natuurlijk).

De meest originele en/of hartverwarmende reactie wint. De actie duurt tot 30-11-2022! De winnaar wordt in de eerste week van december op onze Instagram pagina’s en uiteraard op HF bekendgemaakt.

Wij weten zeker dat jij iemand ontzettend blij met het horloge gaat maken.

Heel veel succes allemaal!

Jeroen & Pascal

Hier de link naar mijn Instagram bericht: https://www.instagram.com/p/CkK7cj8Lheo/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

61 likes

Leuk initiatief. Succes :+1:t2: :notes:

2 likes

Origineel idee!

2 likes

Mooi initiatief! Ik heb geen insta, maar ga zeker iemand voordragen!

2 likes

Leuk! Maar ik zou hem het liefste aan mezelf geven…

3 likes

Dit is de echte kerstgedachte. Eigen pols eerst! :joy:

10 likes

even lief aan iemand anders vragen? :smile:
Leuke actie weer! :+1:

3 likes

Toffe actie! Heb geen Instagram, dus dan doe ik het hier. Voor mij is er een favoriete keuze, de rosegouden Representor met blauwe dial en gepolijste 20-16mm band. Die zou ik dan ook willen schenken aan @RickyG6, met wie ik al lange tijd over horloges en vanalles contact heb en waarvan ik weet dat ie zo’n superflashy knaller nog niet in zijn collectie heeft, maar zeker wel kan gebruiken! :sunglasses:

6 likes

Jazeker! Een pracht van een kerstgedachte.

2 likes

Wat een top actie weer op het forum en inderdaad, geven is veel leuker dan krijgen behalve natuurlijk als iemand hem jou geeft. Dan is het weer leuk om te krijgen :smiley:.

Op het forum ken ik best wel veel aardige personen aan wie ik een Brunmontagne Representor zou gunnen. Dus moet daarin een keus maken, en mijn keus is gevallen op PetraO. Waarom Petra, omdat Petra nog niet zo lang op het forum zit maar heel actief is en altijd een vriendelijk woord voor anderen heeft. Daarnaast is zij echt een horlogeliefhebber geworden die steeds meer en meer interesse heeft voor horloges die zij mooi vindt en dan geen vooroordeel heeft naar leden toe die wat voor horloge ze ook hebben. Dat vind ik dus een speciaal lid op dit forum, mijzelf gun ik het niet daar ik genoeg horloges heb, plus het feit dat mij al zonder een actie 2 horloges is gegund. Maar dan de vraag, welk horloge zou Petra leuk vinden om erbij te hebben. Lastige vraag, heb al een paar horloges gezien die zij leuk vond. Dus kies ik er maar 1 uit waarvan ik hoop dat zij die leuk in haar collectie vindt passen. Lang verhaal kort, heb ik voor de volgende gekozen en hoop dat het haar smaak is en natuurlijk dat zij uitgekozen wordt.

Deze is dus 40mm Rosegoud gekleurd, gepolijste bezel, blauwe plaat waar dan natuurlijk een blauwe leren bandje heel mooi op staat.

Mocht iemand denken, ik gun hem Ferry wel (wat ik niet verwacht :wink:), sla mij dan gewoon over en gun deze ook aan Petra. Een toffe meid die een leuke en vooral aardige bijdrage levert op dit forum.

13 likes

Mooie actie heren!

2 likes

Leuke actie! Ik weet wel iemand aan wie ik deze in 40mm kado zou willen doen.

Een goede vriend van mij die altijd voor iedereen klaar staat zonder er ooit iets voor terug te vragen. Verhuizen, klussen, het beschikbaar stellen van spullen of gewoon een plek in zware tijden. Mij, en andere, heeft hij zo al ontelbare keren geholpen.

Laatst hoorde ik hem voor het eerst klagen dat hij het eigenlijk een beetje zat was om continu berichtjes op zijn smartwatch te krijgen en eigenlijk er van af wilde maar dat hij toch een horloge zou missen. Hij heeft nog wel wat oude Fossils uit zijn jeugd maar tussen een tweeling van 1 jaar oud en een nieuwe woning waar een hoop aan moet gebeuren heeft hij momenteel geen geld om iets moois en goeds voor zichzelf te kopen.

Deze Representor past qua stijl perfect bij hem. Sportief, stoer en overal inzetbaar. :grin:

Ik heb geen Instagram, dus bij deze even zo. :wink:

7 likes

Kijk @PetraO, dat is ook weer geregeld! :+1:

5 likes

Weet jij gelijk ook wie je voor moet dragen :wink:

4 likes

Kijk dat is inderdaad een mooie actie. :ok_hand:
Ik ben normaliter niet zo van de winacties, of verhalen schrijven, maar in dit geval is het anders.

Ik zou het wel weten, de staal/groene variant voor mijn neefje. Die verdient het met name omdat hij een moeilijke tijd heeft gehad (verslaving, afkickkliniek en bewindvoerder).

Ik vind het erg knap hoe hij zijn leven heeft veranderd en ondanks de tegenslagen een stabiele basis heeft weten op te bouwen. En over bouwen gesproken, ook hij weet mij aardig te helpen met het bouwen van mijn eigen huis.

Veel luxe zit er nog niet voor hem in, dus een horloge als deze zou zeer zeker op een goede plek terecht komen om zijn pols!

5 likes

Ik zou graag 20 horloges hebben om aan collegae, uitzend en ZZP ers uit te delen. Ben het spuugzat dat patiënten wachten op zorg en collegae gewoon fluitend een uur later binnenkomen😁

6 likes

Echt een hele leuke actie! ik doe mijn verhaal even hier maar zal zeker ook even delen, liken en sharen op instagram!

Toen ik dit las kwam er eigenlijk 1 naam meteen in mij op en dat is die van @Chlorophyl. Ik ken Nils nu enkele jaren via het forum en komen nu met enige regelmaat bij elkaar over de vloer. Ik durf met mijn hand op mijn hart te zeggen dat Nils een van de meest vrijgevige en behulpzame mensen die ik ooit heb mogen leren kennen. Om maar even een graai te doen uit talloze voorbeelden heeft hij mij een keer een lift van Eindhoven naar Arnhem gegeven om een koffiemachine bij Forumboefje Can-dide (weet niet of dit nog steeds een verboden woord is op het forum) op te halen toen mijn eigen auto stuk was. Hier vroeg ik niet om, dit bood Nils gewoon aan. Ook voor oliebollen met nieuw jaar of zelfgemaakte pizza’s ben je bij Nils altijd aan het juiste adres.

Daarnaast is hij altijd bereikbaar voor advies over allerhande zaken, zoals koffiezetten en koken. Het is waarlijk iemand die streeft naar “La Dolce Vita” en dit het liefst deelt met anderen. Vandaar dat ik vind dat als iemand een keer iets terug mag ontvangen voor alles wat hij doet voor zijn medemens, dan is het Nils wel.

En als laatste is het natuurlijk ook leuk te vermelden dat ik uit betrouwbare bronnen heb vernomen dat Nils al een tijdje een oogje heeft op de Brunmontagne horloges, zoals onderstaande: de 42mm steel/blue Representor met geborstelde finish en lederen band.

Groeten,

Sjoerd_K

23 likes

Ook dit is Nils, altijd meedenken met de forumleden. Als iemand het verdient is deze man het wel.

14 likes

Yes! Chloro is de man.
Hoewel hij al 3x niet is komen opdagen op de vrijmibo in Arnhem, gun ik het hem wel.
:kissing_heart:

11 likes

Goede inzending! Chloro staat inderdaad altijd voor je klaar als je het nodig hebt zoals je zelf zo mooi beschreven hebt!

Ik gun het @Chlorophyl !

11 likes