Proficiat @Chlorophyl
Gefeliciteerd, een horloge dat met gepaste trots mag worden gedragen!
Zojuist contact met de winnaar gehad - hij gaat toch voor de Representor 40mm met blauwe wijzerplaat op stalen band 20/16mm. Uitstekende keuze Nils
kloeke actie!
Dat weet ik wel zeker!
Tenslotte is dit één van de meest bijzondere horloges van Nederlandse bodem.
Van harte feli, @Chlorophyl !
Excuus voor dit late bericht maar ik was de afgelopen dagen ‘geveld’ door de griep.
Iedereen bedankt voor alle leuke reacties en Pascal en Jeroen natuurlijk voor het horloge. Ik wist niet dat ik voor zoveel mensen een bijzonder iemand in hun leven ben.
Ik moet eerlijk bekennen dat toen de Representor werd voorgesteld, ik niet van enthousiasme op m’n stoel stond te dansen. Ik zag voornamelijk goudkleurige modellen met leren band voorbij komen en die hebben niet mijn voorkeur. Volgens mij was hij er in het begin ook alleen maar in 42mm en dat valt meteen al af. Bij de HFLE wel gezien dat Pascal er alles aan heeft gedaan om dat te laten slagen. Én die was 40mm!
Leuk ook dat Jeroen en Pascal persoonlijk contact hebben gezocht om me te feliciteren. Dat maakt het toch weer net iets meer bijzonder dat ik dit Nederlands ontworpen product mag ontvangen. Ik begrijp zelfs dat er een speciale Brunmontagnedag in het leven is geroepen. Daar kan ik dus ook mooi aan meedoen.
Hij moet met 40mm en iets meer dan 11 mm hoogte heel draagbaar zijn dus ik ben benieuwd. Ik heb gevraagd of ik hem kon krijgen met de 20mm stalen band zodat ik lekker kan wisselen met bandjes en mijn vrouw kan hem dan ook een keer dragen.
Ik ben heel benieuwd en zal zsm foto’s plaatsen. Eind van het jaar heb ik met een aantal HF’ers afgesproken en daar zal hij ook zeker een rondje gaan maken. Foto’s hiervan zullen niet ontbreken!
@WristCandy en @Brunmontagne, bij deze heel erg bedankt voor dit leuke topic en ik zie er naar uit!
Uiteraard heel erg graag gedaan en vond het erg leuk om ook even persoonlijk kennis te hebben gemaakt!
Gefeliciteerd met deze mooie beloning in ieder geval! Niet alleen met het horloge, maar ook mog eens met de mooie waardering!
Hahaha jaa das wel een heel ding natuurlijk! Komend jaar misschien maar eens echt een leuk feestje van maken .
Erg leuk! Vooral ook aangezien je jouw initiële mening hebt bijgesteld en enthousiast reageerde op dit horloge. Uiteraard zie ik er naar uit om van je te horen als hij ook daadwerkelijk binnen is .
@WristCandy, Jeroen, erg bedankt voor deze leuke actie samen!!
Graag gedaan en van harte gegund
Van harte met dit mooie horloge
Is geen jargon maar engels
Dat klopt maar dit horloge heb je 12 jaar geleden gekocht en gisteren was je een 24 jarige treinmachinist in opleiding.
Dat zou betekenen dat waar iedereen van ons juist ouder wordt het bij jou andersom is. Heel bijzonder.
Leuke actie heren, en chlorophyl , van harte man
Kan het aub on topic blijven hier? Beetje naar om het hier te verzieken.
Hee Teun, bedankt man!
Hij is binnen!
Snoepjes van WristCandy erbij!
Dik in de stickers
Snel even op maat gemaakt.
De quick release op een stalen band had ik nog nooit gezien en werkt geweldig. Dat mag ieder merk wel doorvoeren!
Op leer ook mooi
Ik ben positief verrast moet ik zeggen. Het horloge is met z’n 40mm erg draagbaar. De 20 naar 16mm band draagt ook erg prettig. De blauwe wijzerplaat knalt eruit maar is toch heerlijk rustig met alleen de 5 min. markeringen. Erg duidelijk afleesbaar ook.
Ik ga hem een tijdje dragen en neem hem eind van het jaar mee naar een GTG.
@WristCandy en @Brunmontagne nogmaals bedankt!
Leuk! Mooie vloer ook!
Geniet ervan
Wat een leuk bericht! Uiteraard nogmaals heel erg graag gedaan en gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.
Dit in het bijzonder vind ik erg leuk om te lezen, Bedankt!