Win een Vostok-Europe Icebreaker Arktika t.w.v. 128 euro!

Ik werd van de week benaderd door RussWatch.nl ( http://www.russwatch.nl ) of ik ze kon helpen hun nieuwe collectie Vostok-Europe onder de aandacht te brengen. Daar had ik wel een ideetje over, waarom er niet één verloten op www.horlogeforum.nl? Vonden ze een goed idee. Ik mocht kiezen en koos voor:

[center]de Vostok-Europe Icebreaker Arktika t.w.v. 128 euro!

[/center]

Specs:

  • Automatisch Vostok 2432 31 jewels uurwerk met een gangreserve van 31 uur
  • Centrale secondewijzer, 24-uurs indicator, dag en nacht indicator, datum
  • Shock bestendig, waterdicht tot 5 atm
  • Roestvrijstalen kast 32 mm breed zonder kroon, 46 mm hoog
  • Zichtbodem, gegraveerd serie nummer 080 van 999
  • Superluminova cijfers en wijzers
  • Hightech carbon horlogeband

En dat alles in een luxe geschenkverpakking! Gratis te winnen.

Wat moet u hier voor doen?
-Mail het correcte productnummer van dit horloge naar webmaster@horlogeforum.nl Zo’n productnummer ziet er als volgt uit: 1234/5678901.

Dat is alles! Mocht u zich afvragen hoe u aan dat nummer komt? Kijk eens op www.russwatch.nl
Over twee weken (13 oktober 2005) is inzendingstop, daarna gaan alle mailtjes met correct antwoord uitgedraaid in een doos en trek ik de winnaar. Succes!

[center][/center]

Let op! Ik zie net dat de foto die ik heb gebruikt niet het model is wat te winnen valt. Mocht je de prijsvraag winnen krijg je het onderstaande model, maar de vraag gaat nog steeds over het bovenstaande model, welke model is dat?

[center][/center]

En oh ja, 1 inschrijving per persoon/adres. En mailen naar het emailadres, niet intern binnen het forum.

Wat een alleraardigst initiatief! Hopenlijk doen veel forummers mee.

Gerwin

Dat heb je goed geregeld Henrik, mijn mail is onderweg.

Mijne ook :slight_smile:

Hopelijk doen er niet teveel mee :wink:

Ruud

Er leuk initiatief

Toch maar even een mailtje versturen.
groeten,

JT

nu is de kans al 1 op de 6 :frowning:

:wink:

Het zijn er al “een paar” meer dan dat Karel. Buiten posters heeft dit forum vele vaste lezers…

Mail is al verstuurd.

Ik had de klok al gezien op de site, enkele leuke nieuwe modellen voor een zeer redelijk bedrag.

Marc

En natuurlijk ook verstuurd.

Ik hoop maar dat Henrik goed onderhandeld heeft en voor zichzelf ook zo’n horloge heeft bedongen.

Frans

Mailtje reeds verstuurd!

Ra, ra,

Ik denk dat ik het weet!

Dick

Leuk initiatief…you’ve got mail.

gr,
Hans Mennink

Nee helaas, en ik kan zelf niet eens meedoen met de verloting… :frowning:

Ik vind dat Henrik gewoon mee moet/mag doen.
Laat je de trekking toch verrichten door het clubje dat zich bemoeit met de Limited? Is toch eerlijk!!

Goed idee van Russwatch, want ik wist NIET dat er voor weinig geld hele leuke “alledaagse” horloges waren.
Hopelijk win ik 'em…
Hans

o.a. Meistersinger Special 2004

Hartstikke leuk !! Mailtje is onderweg…

Ik ben normaal gesproken niet zo’n geluksvogel bij loterijen en prijsvragen, maar laat ik op het beste hopen :D:D:D

Ik hoop dat je weer geen geluk hebt :D:D:D:D:D

Ruud

mail is in de post :smiley: