Windhund

Vorige week een horloge verkocht aan Windhund. Heel prettige communicatie en perfecte transactie!

3 likes

Prima zaken doen; snelle en prettige communicatie.

1 like

Prettige transactie gehad.

Een van mijn steinhart banden aan hem verkocht. Fijne communicatie ook!

Met recht een topper!! Fijne, snelle communicatie en een werkelijk sublieme Oriënt Mako eraan overgehouden. Aanrader.

Wus horloge verkocht aan Windhund. Snelle en prettige communicatie. Vlotte betaling en bevestiging ontvangst horloge. Zoals het hoort, top!

Onno, dank je voor een prettige transactie.
Communicatie verliep prettig en snel. Ik kan Onno zeer aanbevelen.
Graag tot een volgende keer Onno!

Top!

Goede en zeer snelle deal gedaan met Onno. Goede kerel, prettig in de communicatie dus zeker aan te bevelen!

Bedankt!

Groet, Matthijs

Onno heeft net een paar bandjes van me overgenomen.

Vlot contact en zeer snelle betaling! Bedankt en graag tot een volgende keer! (tu) (tu)

Groet, Glenn

Van Onno zijn Parnis overgenomen. Prettige communicatie en zeer snelle levering. Het horloge was goed verpakt.
Ik kan Onno van harte aanbevelen :~

Rob

Vandaag een Sea-Master van Seagull mogen ontvangen van Onno.
Horloge is perfect en precies zoals beschreven.
Kortom prettige en snelle communicatie met Onno.
Aanrader!

Ik heb net een horloge van Onno overgenomen. Zeer correcte transactie, en van harte aanbevolen.

Horloge verkocht aan Onno, snelle communicatie en snelle betaling!
Kortom aanrader!

Zeer goed zaken doen met Onno (tu)

Vlotte betaling en heldere communicatie!

PostNL hielp weer eens niet mee, maar Onno bleef relaxed en vond het slechts “een extra dagje voorpret” :slight_smile:

Bedankt Onno!

Groet,
Ronald

Een dik compliment voor Windhund (tu)

Leuke pb’s, supersnel verzonden, goed verpakt en een fantastisch horloge :smiley:

Bedankt :)-D

Leuke ruil gedaan met Onno. Gezellig praatje over horloges en beide gelukkig met de ruil :slight_smile: dik in orde (tu)

Met Windhund [ alias Onno:) ] in het verleden al eens zaken gedaan.
Was toen al erg prettig en nu ook weer. Leuke ruil met hem gedaan en allebei tevreden.
Alles kwam goed verpakt zoals beschreven. Bedankt Onno! Volgende keer graag weer!

Horloge met Onno geruild. Vlotte communicatie en alles als afgesprokken. Aanrader dus!

Leuke onverwachte ruildeal met Onno, prettige communicatie en snelle afhandeling.

En weer een leuk contact met een enthousiaste liefhebber!

(tu)(tu)(tu)