Window shopping pictures Dusseldorf, omdat het kan

Afgelopen vrijdag/zaterdag naar Dusseldorf gereden voor het eerste concert van Agnes Obel in de Johanneskirche in het kader van haar European Tour 2016. Sobere set up , prachtig geluid en onder het wakend oog van The Big Man :relaxed:

Maar vooraf natuurlijk wat etalages afgelopen, je komt dan ook al snel bij Colognewatches en Wempe.
En omdat we allemaal van foto’s houden en omdat het kan, hierbij gewoon voor de lol wat indrukken.
Aan het eind wel weer de mond sluiten :grinning:

8 likes

Genoeg te zien daar :smile::+1:

1 like

Dikke mik zeg! :grin:

1 like

2100€ voor een gsm met toetsen nog :joy:

1 like

Een “Vertu” : beginnen eigenlijk bij ruim 12 K !!

1 like

Op de Konigsallee kun je inderdaad wel genoeg kwijlen als horlogeliefhebber :joy:

1 like

ook hier nog oude voorraad Tudor in de etalage… in Maastricht deze wek hetzelfde.
Wel een leuke sortering Panerai. Bij Wempe in de etalage ?

1 like

Inderdaad, de Panerai collectie bij Wempe maar de Patek window bij Colognewatch is ook niet gek :slight_smile:

Ik heb mijn slabbertje weer om gedaan :smile:

2 likes

Legt u daar maar neer…

1 like

Stalen 116520!

1 like

Uiteindelijk heeft mijn vrouw me maar weggetrokken :joy:

Ook goede keuze betreft muziek :+1:t2:. Zal wel prachtig zijn.

1 like

Thanks!. Het is met een grote mate van waarschijnlijkheid niet voor iedereen maar wij vinden het prachtig en het klonk verrassend mooi in de Johanneskirche. Het mystieke paste natuurlijk perfect bij de locatie!

2 likes

Idd weer mond dichtdoen en kwijl afvegen. Mooi zeg allemaal​:smile::+1:t4:

1 like

Die 2e foto, links boven, volledig zwarte gmt… Is dat origineel?

Groeten
Rutger

Dat ging ik dus ook net vragen
Edit: denk trouwens dat het een explorer II is?

Scherp :sunglasses:

Maar is dat origineel?

Groeten
Rutger

Nope…Bamford Explorer 2 :sunglasses:

1 like

Nice, beetje te frivool voor R@!e× :smiley:, kan je beter een Tudor hebben. Niet zo’n stif upper lipp.

Groeten
Rutger