Windowshoppen op Lanzarote.

Dat wil ik wel geloven. Die foto heb je van zo’n grote afstand genomen, dat het lijkt alsof je op Tenerife staat :joy:

Je hebt niet toevallig wat scherpe foto’s recht van voren??

3 likes

…zoekt ondertussen last minute deal naar Lanzarote… :grin: :airplane: :desert_island:

3 likes

Niet te veel hoor! Lekker blijven posten en vragen, enthousiasme wordt gewaardeerd. Mensen het te veel vinden lezen ze het lekker niet :wink: Enige terechte feedback die ik ook heb, volgende keer iets betere foto’s :joy: Geniet van Lanzerote

2 likes

Tja, duty free betekent op Schiphol kassa als je pech hebt, en duty free betekent meestal ook de adviesprijs…

Lanzarote is toch Spanje (althans zo heb ik van Bassie en Adriaan geleerd) dus Europese Economische Unie en dus geen tax free voor den Nederlandsche lieden ?

Tenminste dat lijkt mij zo, op Schiphol krijg ik alleen “Tax Free” als mijn bestemming buiten de EU ligt is mijn ervaring.

1 like

Soms noemen ze het ‘tax free’ en krijg je gewoon de standaard korting, bv. 17%, die je anders ook minimaal krijgt.

1 like

:point_down:

De Canarische Eilanden zijn een vrijhandelszone en nog niet geïntegreerd in de binnenmarkt van de Europese Unie (EU). Bij terugreis naar de EU gelden de volgende internationale invoerbepalingen: 200 sigaretten (of 100 kleine of 50 grote sigaren, of 250 gram tabak), 1 liter sterke drank en 2 liter wijn. Cadeautjes mogen tot een waarde van € 175 per persoon belastingvrij worden ingevoerd.

5 likes

Top serie…!!! :clown_face: :man_dancing:t3: :robot:

9 likes

Dat is misschien wel interessant dan

1 like

Als er een zwarte BB58 te koop is mag je hem meebrengen :joy:

1 like

Ja als je pech hebt inderdaad. Weet niet hoe streng ze zoiets controleren.

Dank je, wel vreemd weer maar ja. Het is wat het is :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik stond voor het raam, half metertje ervan af.
Zal nieuwe foto maken, ben er nog 13 dagen :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Dat weet ik nog niet.
Nog eens op gemak kijken een keer

1 like

Dan volgende keer je Rabo identifier thuis laten en je camera mee nemen.

4 likes

Haha, goeie pictogrammen (of hoe heten die dingen) er bij ook :+1:

1 like

Geen excuses voor aanbieden. Gewoon de azijnpissers negeren. Kijk eens in de 1848593 rolextopics, daar worden ook dit soort Posts gemaakt. Lekker je ding doen!

6 likes

Doe ook gelijk even een goeie foto van de TAG Heuercollectie, a.j.b.! Thx! :smile:

1 like

Komt in orde :slight_smile:

1 like

@RemcoNa :point_up:t3:Dit dus… Gewoon lekker je ding doen!!

Daar worden zelfs topics aangemaakt waar men de stickers van een horloge op een kartonnetje plakt…

5 likes