Windowshoppen op Lanzarote.

In het Blauw regelmatig. Als je bereid bent om 3k te betalen voor een zgan exemplaar dan ga je binnen de week gesteld zijn. Gewoon in gezocht een topic openen.

1 like

Ik kan/mag geen gezocht topic maken :blush:

6 likes

9 likes

Kijk, there we go! :+1: Mooi spul! Die blauwe AR200 en de Carrera Elegant chrono staan nog wel op mijn verlanglijstje! :heart_eyes:

Dat was de collectie buiten.

Deze is wel erg mooi

2 likes

Ja, op zich prima horloge hoor. En ik ben 'n fanboy, he!? :grin: Maar de laatste Autavialijn doet 't gewoon niet voor me. Ik vond deze echt super lekker. :yum:

5 likes

De autavia koste 2900 euro

1 like

Ja, da’s dan wel weer een goeie deal!

Had hem omgehad.
Was eigenlijk iets te groot voor mij.
Maar wel heel mooi.

Jammer dat meteen de helft van het indiase personeel erbij stond :rofl:

Zijn dat de prijzen in Nederland voor die Limited Edition? Jij hebt er meer verstand van geloof ik Tag’s.
Want dan is 25% korting best veel toch.

1 like

Ja, vind ik wel. En ja 4000 list, als je 'm in NL bij de AD koopt of bij TH bestelt.

1 like

Ja Limited Edition tag in Nederland 4000 mocht hem eventueel hebben voor 2900 ongeveer.
Flink goedkoper.
Heel mooi horloge.
Klein minpunt is 42 mm ik heb een kleine pols… Kast was bijna mijn volledig pols.
Dus je ziet dan van voor vrijwel geen band… Dus tja…

Heb je een 39mm Carrera 3 wijzer (date) geprobeerd? Vind ik zelf een mooie bescheiden maat en eerlijk gezegd ook een mooier model.

Nee alleen die geprobeerd.
Sprong er voor mij uit door de ietwat bollere bezel.
En de kleuren combi

Hoi Remco, ik hoop dat je nog lang vakantie hebt op Lanzarote, dat is mooi, fijn en je gegund, wat wil je eigenlijk de Douane in NL gaan vertellen? Ik had hem al, maar ik wist niet hoe ik een bezel moest draaien? Eigenlijk moet je alles aangeven tussen de 300 a 500 euro he… Ook als je het taxfree op Schiphol koopt, moet je bij terugkeer wel BTW betalen.

Iedereen betaalt (teveel) belasting, maar reizigers ook hoor…

2 likes

Sorry dat geld als het van edelmetaal is, weet niet hoe ik een eenmaal geplaatst bericht kan aanpassen als dat überhaupt kan.

Ook in Duitsland is het dan een bepaalde waarde ja.

Dan is dat andere bericht eventueel het alternatief bij een horloge.
Het dragen en resterende produkten laten opsturen, zoals de doos enz.

Dat lijkt niet te kloppen:

“De Douane heeft op 28 juli 2017 laten weten dat de perswoordvoerder Radar eind juni onvolledig heeft geïnformeerd over de regelgeving. Nieuwe informatie is dat sinds een gerechtelijke uitspraak in 2009 Nederlanders die achter de paspoortcontrole op Schiphol een product kopen, dit niet hoeven aan te geven bij terugkomst in Nederland. Daarvoor geldt een vrijstelling van belasting. Je kan dus dure spullen op Schiphol bij See Buy Fly kopen zonder dat je daarover nog eens belasting moet betalen als je weer in Nederland aankomt. Je moet dan wel een aankoopbon hebben.”

2 likes

Vertellen hoe je belastingen kan ontlopen is niet toegestaan op dit forum.

2 likes